کد خبر: ۴۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
به ما گفتند از لحاظ فیزیکی آماده نیستید چون در لحظه آخر بازی با شهرخودرو گل خوردید اما ما از تمام تیم های لیگ قهرمانان اروپا بیشتر دویدیم. یوونتوس، اتلتیکو مادرید ۱۱۴ کیلومتر، آژاکس ۱۱۸ کیلومتر اما ما تقریبا ۱۲۰ کیلومتر و ۶۰۰ متر.

به گزارش آوای نشاط، بخشهای مهم صحبتهای امروز سرمربی پرسپولیس را از قول ورزش سه برایتان نقل می کنیم:

* در حال حاضر تصمیمی برای قطع همکاری با جونیور نداریم، جونیور یک بازیکن جوان است که خود را با شرایط وفق می دهد و امیدواریم بتواند یک گل بزند و بعد از آن تماشاگران را خشنود کند و به سطح مورد نظر ما برسد.

* اولویت ما این است که علیپور که مهم ترین مهاجم ماست، پایش به گل باز شود. در آخرین بازی علیپور خیلی خوب بازی کرد اما متاسفانه نتوانست گل بزند. در ورد جونیور هم من در جریان انتقادات هستم، چون توقعی که داشتیم برآورده نشده. او در بازی آخر بازی نکرده، روی او زوم کرده اند که اصلا مقابل شهر خودرو بازی نکرد. ما در زمین نمایش خوبی داریم اما متاسفانه فقط سه گل زده ایم اما نمی توانیم تمام تقصیرها را گردن جونیور بندازیم که تنها سه بازی انجام داده. من گفتم که او گزینه نهم ما بود، اما توقع ما از او این است که بازیکنی جوان است و باید در خدمت تیم باشد. در فوتبال امروز یک بازیکن خوب و گلزن ارزان نیست، مگر این که جوان باشد. مثل عبدی که روز دربی اولین بازی اش را انجام داد و گل هم زد.

* به ما گفتند از لحاظ فیزیکی آماده نیستید چون در لحظه آخر بازی با شهرخودرو گل خوردید اما ما از تمام تیم های لیگ قهرمانان اروپا بیشتر دویدیم. یوونتوس، اتلتیکو مادرید ۱۱۴ کیلومتر، آژاکس ۱۱۸ کیلومتر اما ما تقریبا ۱۲۰ کیلومتر و ۶۰۰ متر.

* من گفتم هیچ بازیکنی در تیم من وقتی دو هفته تمرین نمی‌کند و دو روز تمرین کند، این بازیکن نمی تواند در تیم من باشد. حالا وقتی یک بازیکن سنش بالا می‌رود، این احتمال کمتر هم می‌شود. من با سیدجلال مشکلی ندارم و او یک کاپیتان نمونه است، ما رابطه خیلی خوبی باهم داریم، من سه دفاع وسط در حد تیم ملی دارم و مسلما یکی همیشه بیرون می‌ماند. اول فصل گفتید چرا کنعانی بازی نمی‌کند، حالا چون نمی بریم می‌گویید چرا سیدجلال بازی نمی کند. در این باشگاه همیشه مسلما بازیکنان خوبی هستند که بازی نمی‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: