کد خبر: ۴۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
مشاور رئیس قوه‌ قضائیه گفت: در پرونده هفت‌سنگان قزوین، زمین ۲۷ هکتاری جدیدی کشف شده که توسط تعاونی سازمان‌های اداری تصرف شده و گزارش آن به رئیس قوه قضائیه ارسال شده است.

به گزارش آوای نشاط، ناصر سراج در حاشیه انتخاب هیأت منصفه دادگاه مطبوعات در جمع خبرنگاران، گفت: بنده ۴۰ سال سابقه کار در قوه قضائیه دارم و بارها درخواست بازنشستگی‌ام را قبول نکردند و در نتیجه با فشار خودم از سازمان بازرسی کل کشور خارج شدم و گفتم که یک جوان بیاید که بتواند کار را بهتر انجام دهد.

مشاور رئیس قوه قضائیه در مورد شایعات مطرح شده در پرونده هفت‌سنگان قزوین نیز گفت: این پرونده از سال ۵۷ مطرح بوده و همان سال‌ها این زمین را قطعه بندی و واگذار کردند و افرادی به عنوان تعاونی زمین‌ها را خریداری کردند.

سراج گفت: علاوه بر آن زمین ۲۷ هکتاری از زمین‌های کنار این تعاونی هم کشف کردیم که سازمان‌های اداری در آن دست داشتند و آن را قطعه بندی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: چهار گزارش در این زمینه تهیه شد و  به آیت الله رئیسی دادم که ایشان هم دستور اکید برای بررسی داد.

مشاور رئیس قوه قضائیه در مورد باستی هیلز و لواسانات نیز گفت: گزارش‌های آن تهیه شده که مورد توجه رئیس قوه قضائیه قرار گرفته است.در مورد لواسانات نیز گزارش‌های متعددی تهیه شد که خود آیت الله رئیسی گفت، بهترین گزارش بود و دستور بررسی این موارد را هم داده و در آینده اقدامات خوبی روی این مسائلی که مطرح شده صورت خواهد گرفت و پاسخ افکار عمومی داده خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: