|
به گزارش آوای نشاط، طراحی داخلی مناسب و زیبای اتاق و هتل میتواند حس خوب اقامت را تضمین کند. از طرفی طراحی بد و نامناسب نیز میتواند تمام زحمات مسئولین هتل را برای برندسازی و ارتقاء جایگاه در بین رقبا بر باد دهد، چراکه مشکلات طراحی به سرعت در فضای مجازی مورد نقد و بررسی قرار میگیرد و مهمانان قبل از انتخاب، نقد و بررسیهای صورت گرفته درباره آن هتل را در تصمیمگیری خود لحاظ میکنند.
۱۰ مورد از این مشکلات طراحی را که باعث ناراحتی مهمانان شده است را با شما در میان میگذاریم.
نامفهوم بودن شماره طبقات در آسانسور
علائم نامناسب
نصب تابلو گیجکننده بهعنوان راهنمای اتاقها
قرار گرفتن در ورودی اتاق در محلی نامناسب
این دیگه آخرشه...!
نصب پردهای که اندازه واقعی پنجره را نشان نمیدهد
انتهای پیام/