کد خبر: ۴۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
نماینده اصلاح‌طلب تهران با اشاره به تذکر اخیر خود و تعدادی دیگر از نمایندگان پایتخت درباره خشک شدن درختان باغ چیذر، از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خواست تا در این باره شفاف‌سازی کند.

به گزارش آوای نشاط، اعتماد نوشت: طیبه‌سیاوشی، نماینده اصلاح‌طلب تهران در مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: «پیرو تذکر کتبی تعدادی از نمایندگان محترم تهران در مجلس شورای اسلامی، به وزیر محترم کشور و وزیر محترم دادگستری، درخصوص ممانعت جدی از خشکاندن درختان باغ قدیمی (ادونتیست) در مساحت تقریبی ۲۰ هزار متر مربع، برخلاف سفارشات موکد مقام معظم رهبری، در منطقه چیذر تهران، جهت رفع سوءبرداشت احتمالی و پاسخگویی مرجع مسوول در این رابطه، مراتبی را جهت استحضار بیان می‌دارم.

از آنجا که درختان باغ در ملکی محصور واقع شده که طی چند سال گذشته تحت تملک ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بوده و مالک بدون توجه به اخطارهای صادره از سوی شهرداری مبنی بر حفظ و صیانت درختان باغ، اقدام شایسته‌ای ننموده است و شاهد از بین رفتن بیش از یکصد اصله درخت در این منطقه باتوجه به حداقلی بودن سرانه فضای سبز محله چیذر بوده‌ایم.

نخست تقاضای پاسخگویی ستاد اجرای فرمان امام(ره) به عنوان مالک باغ و در تعاقب امر، هماهنگی مشارالیه با شهرداری جهت تغییر کاربری پلاک مذکور به فضای سبز و پارک عمومی جهت حفظ و ارتقای سرانه فضای سبز محله، درخواست کردیم.»

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: