کد خبر: ۴۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
پیج تتلو رکورد دار بیشترین کامنت اینستاگرام شد! ماجرای از جایی آغاز شد که امیر تتلو‌ خواننده پرحاشیه که سابقه فعالیت زیرزمینی در ایران داشت و مدتی است کنسرت های خود را در کشورهای مجاور برگزار می کند، ده روز پیش در پست اینستاگرامی خود گفت اگر کاربران ۱۳ میلیون کامنت در پست او بگذارند آلبوم جدیدش را منتشر می کند.

به گزارش آوای نشاط، پیج تتلو رکورد دار بیشترین کامنت اینستاگرام شد! ماجرای از جایی آغاز شد که امیر تتلو‌ خواننده پرحاشیه که سابقه فعالیت زیرزمینی در ایران داشت و مدتی است کنسرت های خود را در کشورهای مجاور برگزار می کند، ده روز پیش در پست اینستاگرامی خود گفت اگر کاربران ۱۳ میلیون کامنت در پست او بگذارند آلبوم جدیدش را منتشر می کند.

چرا امیر تتلو و کایلی جنر در اینستاگرام رکورددار می‌شوند؟

رکورد کلی اینستاگرام تا قبل از این در اختیار کایلی جنر خواهر کیم کارداشیان بود با ۹.۸ میلیون کامنت. پست تتلو طی ده روز ۱۰ میلیون کامنت را رد کرد و دائما در حال ازدیاد است.

تتلو در یک استوری توضیح داده که کسی که رکورددار کامنت است در اینستا ۱۴۶ میلیون فالور دارد اما تتلو با زیر دو میلیون فالور توانسته روکرد کامنت برای یک دست را بشکند.

چرا امیر تتلو و کایلی جنر در اینستاگرام رکورددار می‌شوند؟

کایلی جنر دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و عمده فعالیت‌هایش حول محور مدلینگ لباس و لوازم آرایش است.

اکثر طرفداران وی نوجوانان یازده تا شانزده سال هستند.

امیر تتلو نیز، علی‌رغم فعالیت‌هایی در زمینه موسیقی، ‌عمده شهرتش را مدیون حاشیه‌سازی‌های پیاپی‌اش است؛ او نیز تحصیلات عالیه ندارد و تا کنون روی خوشی به مطالعه و تحقیق نشان نداده است؛ عمده طرفداران وی نیز نوجوانان هستند و او با گروکشی و شرط گذاشتن برای انتشار آهنگش به این تعداد کامنت دست یافته است.

در این مسیر البته دنیا جهانبخت، اینفلوئنسر اینستاگرام، که او نیز تنها با حاشیه‌سازی‌های عشقی متعدد و نمایش اندام و ماشین‌های گران‌قیمت به چندین میلیون فالوور، ‌دست یافته است به او کمک کرد.

در صفحه اینستاگرام دنیا جهانبخت جز تصاویر خودش، هیچ محتوایی که بار اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی و یا علمی وجود داشته باشد، یافت نمی‌شود.

 این در حالی است که هیچ‌کدام از سوپراستارهای تراز اول سینمای جهان و یا هیچ، هنرمند و نویسنده‌‌ای دارای چنین رکوردی در زمینه جذب فالوور و یا کامنت نیست.

چند روز پیش نیز، یک اینفلوئنسر مشهور اینستاگرام که سابقه بازی در یک فیلم سینمایی را نیز دارد، به محض رو به رو شدن با یک کاریکاتور انتقادی از خودش از سوی یک کاریکاتوریست طرفدار محیط زیست، فحاشی‌های ناشایستی را در واکنش به این هنرمند، در دایرکت‌ به وی نثار کرد، که البته با تحقیقاتی مشخص شد که این، با‌ر اولش نبوده که در مواجهه با انتقاد از چنین الفاظ رکیکی استفاده می‌کند.

باید بیشتر تحقیق کرد تا مشخص شود آیا حضور پررنگ نوجوانان و ناپختگی آن‌ها باعث بال و پر گرفتن اشخاصی از این دست، ‌در فضای مجازی می‌شود و یا کمبود سرگرمی مسبب ایجاد چنین شرایطی است.

آیا حضور پررنگ تر بزرگسالان و اشخاص با مطالعه، ممکن است فضای عمومی این شبکه اجتماعی را به سمت و سویی دیگر ببرد و یا باید در متد اینستاگرام تغییراتی ایجاد شود تا محتوای پست‌ها غنی‌تر گردد.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: