کد خبر: ۳۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
يك منبع آگاه در جمعيت هلال احمر اعلام كرد: در جلسه شوراى عالى كه مطابق دعوتنامه قبلى مى بايست امروز برگزار ميشد، نماينده ولى فقيه، نمايندگان رييس جمهور، اعضاى منتخب شورا و بازرسان جمعيت، در اعتراض به سوء مديريت رييس جمعيت و عدم توجه وى به هشدارها و تذكرات مكرر آنها، شركت نكردند.

به گزارش آوای نشاط، يك منبع آگاه در جمعيت هلال احمر اعلام كرد: در جلسه شوراى عالى كه مطابق دعوتنامه قبلى مى بايست امروز برگزار ميشد، نماينده ولى فقيه، نمايندگان رييس جمهور، اعضاى منتخب شورا و بازرسان جمعيت، در اعتراض به سوء مديريت رييس جمعيت و عدم توجه وى به هشدارها و تذكرات مكرر آنها، شركت نكردند.

اين منبع آگاه افزود: دكتر صوفى بازرس شوراى عالى جمعيت امروز در پيامى مراتب اعتراض و عدم شركت در جلسات را به رياست جمعيت اعلام كرده بود كه در نهايت با عدم حضور اعضاء جلسه شوراى عالى تشكيل نشد.

متن پيام به شرح ذيل است:

جناب آقاى دكتر پيوندى
رييس محترم جمعيت هلال احمر کشور
باسلام
بدلیل بی توجهی جنابعالى به هشدارها ، تذکرات و توصیه های مکرر نماينده محترم ولى فقيه ، نمايندگان رييس جمهور در شورا ، اعضاى منتخب شوراى عالى ، بازرسان شورا و حراست محترم جمعیت در مورد برخورد جدی با افراد سود جو و در کمین جمعیت ، در سازمان تدارکات پزشكى ، مراكز درمانى خارج از كشور و سایر بخش هاى اقتصادى جمعيت که نهایتا منجر به مداخله ی نهاد های امنیتی به این موضوعات شد و با نهايت تاسف تصویری ضعیف و بیکفایت از مديريت جمعيت در حل مسائل داخلیش نشان داد .
لذا اينجانب به عنوان بازرس شورای عالی در اجراى وظايفى كه به نيابت از مجمع ، اعضا و داوطلبان خدوم و بدنه مطهر جمعيت هلال احمر سراسر كشور بر عهده دارم ، در اعتراض به سوء مدیریت شما بر این موضوعات مهم ، تا اطلاع ثانوی از حضور در جلسه ی شورا امتناع خواهم کرد .

دکتر محمد حسين صوفى
بازرس شوراى عالى جمعيت هلال احمر کشور

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: