کد خبر: ۳۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹
رسانه های فلسطینی بامداد پنجشنبه گزارش دادند: یک فروند هواپیمای بدون سرنشین اسرائیل یک مرکز وابسته به گروه های مقاومت در شمال نوار غزه را هدف قرار داده است.

به گزارش آوای نشاط، پایگاه خبری "فلسطین الیوم" گزارش داد؛ شمال "بیت لاهیا" در نوار غزه هدف حمله پهپادی صهیونیست ها قرار گرفته است.

از سوی دیگر؛ برخی رسانه ها اعلام کردند که یک مرکز وابسته به نیروهای مقاومت در منطقه "عسقلان" در شمال نوار غزه توسط جنگنده های اسرائیلی بمباران شده است.

به دنبال حمله صهیونیست ها به این بخش از نوار غزه، پدافند ضد هوایی گروه های مقاومت اقدام به شلیک به سمت جنگنده های اسرائیلی کرد.

پیش از این شاهدان عینی اعلام کردند؛ صدای انفجار در شمال نوار غزه به گوش رسیده است.

این دومین حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه در چند ساعت اخیر است؛ پیش از این نیز توپخانه ارتش اشغالگر قدس، شرق نوار غزه را هدف حملات خود قرار داد.

دو مرکز متعلق به مقاومت واقع در شمال منطقه "بیت لاهیا" در نوار غزه نیز روز چهارشنبه هدف حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

رسانه‌های صهیونیستی چهارشنبه شب همچنین از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک نشین های نزدیک نوار غزه خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این آژیرها به صورت اشتباه فعال شده است؛ این درحالی است که رسانه های اسرائیلی اعلام کردند؛ چند موشک شلیک شده از نوار غزه توسط ارتش تل آویو رهگیری شده است.

از سوی دیگر، برخی منابع فلسطینی به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی از عملیات یک فلسطینی با استفاده از خودرو در نزدیک ایست بازرسی قلندیا در شمال قدس اشغالی خبر دادند.

تنش میان گروه های مقاومت و اسرائیل در هفته های اخیر و پس از حملات گسترده صهیونیست ها به مواضع مقاومت، افزایش یافته است.

در همین راستا، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در فلسطین اشغالی در حال سخنرانی بود که شهرک "اشدود" مورد حمله راکتی نیروهای مقاومت قرار گرفت.

منابع خبری اعلام کردند؛ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پی این حمله سخنرانی خود را نیمه تمام گذاشته و به پناهگاه فرار کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: ایرنا
برچسب ها: آوای نشاط ، غزه ، اسرائیل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: