کد خبر: ۳۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
یک کوآلای مادر که خود تا حد زیادی اسیب دیده و سوخته بود سعی کرد فرزند خود را از از منطقه روستایی کوئینزلند که دچار حریق شده بود نجات دهد و تصاویر این اقدام توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

به گزارش آوای نشاط، یک کوآلای مادر که خود تا حد زیادی اسیب دیده و سوخته بود سعی کرد فرزند خود را از از منطقه روستایی کوئینزلند که دچار حریق شده بود نجات دهد و تصاویر این اقدام توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

این موجودات ضعیف در کانونگرا در مناطق شمالی ساحل گلد پیدا شدند.کوالای بالغ دچار سوختگی در ناحیه پشت خود و آسیب دیدگی گوش بود اما به طور مجزه آسایی نجات یافته بود.

سرپرست تیم نجات دهنده این کوالا می گوید:"وقتی این کوالا را پیدا کردیم به نظر می رسید که او بالای سر فرزند خود نشسته است و از او نگهداری می کند. درست مثل یک انسان." شرکت Wildcare Australia استرالیایی با به اشتراک گذاشتن این عکس نوشت: "امکان فرو رفتن اشیاء تیز به بدن کوالا و آسیب دیدنش وجود داشت اما به نظر می رسید کوالا فقط به فکر نجات کودکش است."

شهرت یک کوالا که سعی داشت فرزند خود را از آتش سوزی استرالیا محافظت کند

بر اساس اطلاعات موجود، کوالاهای آسیب دیده برای مداوا به بیمارستان حیات وحش RSPCA کوئینزلند منتقل شده و از نزدیک تحت نظارت قرار می گیرند. گرچه هم اکنون در یک وضعیت پایدار قرار دارند.کای هیلینگ ، سخنگوی سازمان آتش نشانی روستایی ، گفت که وزش باد هنوز 50 کیلومتر در ساعت است و احتمال شدت گرفتن آتش سوزی وجود دارد.

جنگلهای مناطقی که دچار حریق شده بسیار انبوه است و آتش سوزی در این منطقه نیز به شدت خطرناک به نظر می رسد.

انتهای پیام/

 

 
منبع: انتخاب
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: