کد خبر: ۳۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
برادر دانشمند ایرانی گفت: در راستای سفر رئیس جمهور به کشور آمریکا در مراسم هفتمین روز درگذشت مادرمان طوماری را به امضاء اساتید، دانشجویان و عموم مردم برای آزاد سازی مسعود سلیمانی از زندان آمریکا جمع آوری کرده و در اختیار وزارت امور خارجه قرار می دهیم.

به گزارش آوای نشاط، رسول سلیمانی برادر دانشمند ایرانی زندانی در کشور آمریکا با اشاره به اینکه مراسم ختم هفتمین روز درگذشت مادرمان «معصومه جهانی» روز سه شنبه  18 شهریور مصادف با تاسوعای حسینی برگزار می شود، گفت: در مراسم هفتمین روز در گذشت مادرمان که در مسجد امام جعفر صادق(ع) در دروازه شیراز اصفهان برگزار می شود طوماری را در آستانه سفر رئیس جمهور به آمریکا در قالب یک بنر 60 سانتی‌متر در 40 متر آماده کرده‌ایم که به امضای شرکت کنندگان در مراسم ختم برسانیم.

* جمع آوری طومار با امضاء دانشجویان و اساتید دانشگاهی

وی افزود: این طومار توسط دانشجویان، اساتید و همکاران برادرم در 7 بیمارستان تهران و عموم مردم به امضاء خواهد رسید که در این بنر عکس استاد سلیمانی به همراه شعارهای مختلف و کوتاهی مانند اینکه «دانشمند ایرانی به چه گناهی در زندان آمریکا به سر می برد» طراحی و آماده شده است.

* طومار در اختیار وزارت خارجه قرار می گیرد

سلیمانی تصریح کرد: بعد از مراسم هفتمین روز درگذشت مادرمان این طومار  در اختیار وزارت خارجه قرار می گیرد تا شاید بتواند به آزاد سازی دانشمند ایرانی در آستانه سفر رئیس جمهور به کشور آمریکا کارگشا باشد.

* مراسم هفت مادر دانشمند ایرانی تاسوعای حسینی برگزار می شود

برادر دانشمند ایرانی گفت: مراسم هفتمین روز در گذشت مادرمان از ساعت 15 تا 17:30 دقیقه در مسجد امام جعفر صادق(ع) در کوی امام صادق(ع) در دروازه شیراز اصفهان همزمان با تاسوعای حسینی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: