کد خبر: ۳۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. استقلالی‌ها در ابتدای این جلسه تمرینی در سالن وزنه حضور پیدا کردند و پس از این که استراماچونی دقایقی با آن‌ها صحبت کرد به تمرینات فیزیکی همراه با وزنه پرداختند.

به گزارش آوای نشاط، تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. استقلالی‌ها در ابتدای این جلسه تمرینی در سالن وزنه حضور پیدا کردند و پس از این که استراماچونی دقایقی با آن‌ها صحبت کرد به تمرینات فیزیکی همراه با وزنه پرداختند.

در ادامه مارکو کاسر، مربی بدنساز استقلال تمرینات هوازی را در دستور کار بازیکنان قرار داد تا آن‌ها آماده تمرینات تاکتیکی در زمین چمن مجموعه انقلاب شوند.

تمرین امروز (سه‌شنبه) استقلال با غیبت ملی‌پوشان استقلال و فرشید باقری، بازیکن مصدوم استقلال برگزار شد. همچنین بهزاد غلام‌پور که برای برگزاری مراسم ختم پدرش به نفت مسجد سلیمان رفته، غایب دیگر تمرین استقلالی‌ها بود.

نکته دیگر درباره تمرین آبی‌های پایتخت، حضور علی دشتی، فرشید اسماعیلی، میلیچ و داریوش شجاعیان بود که با وجود درگیری که دیروز (دوشنبه) با یکدیگر داشتند، اجازه پیدا کردند در تمرین امروز هم شرکت کنند. با وجود این که اخباری درباره درگیری شدید فیزیکی این بازیکنان در تمرین روز دوشنبه استقلال مطرح شده بود، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال درگیری بین این بازیکنان را یک درگیری عادی ورزشی اعلام کرده بود.

با توجه به اظهارات فتحی و اقدام امروز استراماچونی به نظر می‌رسد که این ماجرا حل شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: