کد خبر: ۳۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
منابع رسمی سوری بامداد یکشنبه گزارش دادند؛ پدافند هوایی سوریه حمله هوایی اسرائیل به اطراف دمشق را دفع کرده است.

به گزارش آوای نشاط، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که موشک های صهیونیستی پیش از برخورد به هدف مورد نظر، در مناطق جنوبی دمشق، رهگیری و منهدم شده اند.
یک منبع نظامی که خواست نامش فاش نشود، به سانا گفت: رأس ساعت 23:30 دقیقه شنبه شب به وقت محلی، اهداف مهاجم از آسمان جولان اشغالی به اطراف دمشق شلیک شد که بلافاصله پدافند هوایی ارتش، موشک های متجاوز اسرائیلی را پیش از آن که به هدف برخورد کند، منهدم کرد.
"آمیخای استین" سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با تأیید حمله هوایی به اطراف دمشق، اعلام کرد: جنگنده های اسرائیلی روستای "عقربا" در جنوب شرق دمشق را بمباران کردند.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادعایی تکراری و نخ نما مدعی شد: این حملات برای مقابله با عملیات نیروهای ایرانی علیه اسرائیل صورت گرفته است.
آخرین حمله هوایی صهیونیست ها به خاک سوریه، به اوایل ماه جاری میلادی بر می گردد که در جریان آن، جنگنده های رژیم صهیونیستی حومه غربی "القنیطره" در جنوب سوریه را هدف قرار دادند؛ حملاتی که تلفات جانی نداشت.
رژیم صهیونیستی اوایل تیر سال جاری نیز در حمله به حومه دمشق، چهار غیر نظامی از جمله یک کودک شیرخوار را به خاک و خون کشید.

نتانیاهو به دنبال حمله هوایی به سوریه با رئیس ستادهای مشرتک تشکیل جلسه داده و سامانه دفاعی رو در مرز با سوریه مستقر خواهد کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی کم‌سابقه حمله هوایی به پایتخت سوریه را تایید کرد و مدعی شد این حمله با هدف جلوگیری از ارسال پهپادهای تهاجمی از سوی ایران به حریم هوایی فلسطین اشغالی بوده است.

انتهای پیام/
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: