کد خبر: ۳۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ضمن دستگیری 19 سارق مسلح و به عنف در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، سراوان و خاش، 24فقره انواع سرقت کشف شد.

به گزارش آوای نشاط، محمد قنبری در زاهدان اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی و بررسی پرونده های سرقت های مسلحانه و به عنف در سطح استان، 19 سارق سابقه دار را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا کارآگاهان پلیس آگاهی با کنترل نامحسوس متهمان و هماهنگی های لازم قضائی در 7روز گذشته در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه در شهرهای زاهدان، ایرانشهر،سراوان و خاش، 19 سارق به عنف و مسلح را دستگیر و از مخفیگاه آنها مقادیری سلاح و مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این رابطه 2 دستگاه خودروی سواری، یک دستگاه موتورسیکلت، 6 دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد کشف و متهمان در بازجوئی های تخصصی کارآگاهان زبده پلیس آگاهی به 4 فقره سرقت موتورسیکلت، 10 فقره سرقت تلفن همراه، 4 فقره سرقت خودرو، 2 فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت محتویات خودرو، 2 فقره سرقت معابر و یک فقره سرقت وجه نقد اعتراف کردند.

قنبری با اشاره به اینکه کاهش جرائم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه اولویت مهم پلیس استان در جهت افزایش ضریب احساس امنیت در بین شهروندان است، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: