کد خبر: ۳۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۳
یکی از جذابیت های سریال «هم‌گناه» مصطفی کیایی حضور مجدد پرویز پرستویی و حبیب رضایی در کنار هم است. از جزییات نقش این دو بازیگر خبری منتشر نشده اما تا همین جا از جذابیت های سریال مصطفی کیایی حضور زوج محبوب دهه هفتاد در آن است. حاج کاظم و عباس بیست سال بعد بار دیگر این بار در یک پروژه نمایش خانگی همکاری دارند.

به گزارش آوای نشاط، سال ۷۷ بود که نمایش فیلم «آژانس شیشه ای» باعث محبوبیت روزافزون دوبازیگر اصلی آن شد. پرویز پرستویی که سالها بود در سینما فعالیت می کرد و چند فیلم پرفروش و موفق از جمله «لیلی با من است» و «آدم برفی» را در کارنامه داشت با این فیلم تبدیل به شمایل یک دوران شد، تصویری که تا سالها از او ثبت شد و حاج کاظم به یکی از کارکترهای محبوب تاریخ سینمای ایران تبدیل شد. در کنار پرستویی این حبیب رضایی بود که با «آژانس شیشه ای» به سینمای ایران معرفی شد. ایفای نقش عباس توانایی بازیگری او را به سینمای ایران ثابت کرد و ترکیب دو کارکتر اصلی «آژانس شیشه ای» تا سالها در خاطر سینمادوستان باقی ماند. اولین همکاری این دو بازیگر با یک میلیون و دویست هزار مخاطب سومین فیلم پر مخاطب سال ۷۷ شد.

به نوشته فیلم نیوز، یک سال بعد ترکیب پرطرفدار «آژانس شیشه ای» با دو نقش کاملا متفاوت جلوی دوربین همایون اسعدیان رفتند. فیلم «شوخی» به موضوع متفاوتی ‌در سینمای ایران پرداخته بود و در گیشه هم فیلم موفقی بود و با نزدیک هشتصد هزار مخاطب جزو رتبه های بالای جدول فروش سال ۷۸ قرار گرفت.

سالها گذشت و این زوج محبوب دهه هفتاد دیگر به عنوان بازیگر در هیچ فیلمی همکاری مشترک نداشتند. هر کدام مسیری رفتند. حبیب رضایی در بعضی فیلم های پرویز پرستویی از جمله «مارمولک» و «پاداش سکوت» به عنوان بازیگردان و انتخاب بازیگر حضور داشت و حضور کوتاهش در فیلم «بیست» عبدالرضا کاهانی که پرویز پرستویی هم نقش اصلی آن بود را نمی توان یک همکاری مشترک تاثیرگذار به حساب آورد.

حالا یکی از جذابیت های سریال «هم‌گناه» مصطفی کیایی حضور مجدد پرویز پرستویی و حبیب رضایی در کنار هم است. از جزییات نقش این دو بازیگر خبری منتشر نشده اما تا همین جا از جذابیت های سریال مصطفی کیایی حضور زوج محبوب دهه هفتاد در آن است. حاج کاظم و عباس بیست سال بعد بار دیگر این بار در یک پروژه نمایش خانگی همکاری دارند.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: