کد خبر: ۳۷۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
سراج:
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده ۲۰ هزار خودروی دپو شده به مشتریان واگذار می‌شود.

به گزارش آوای نشاط، ناصر سراج در گفت‌وگو در پاسخ به این سئوال که پیگیری سازمان بازرسی کل کشور در مورد قراردادهای خودروسازان چه شد؟، به وضعیت نابسامان صنعت خودرو کشور اشاره کرد و اظهار داشت: چند روز قبل، «وزیر صنعت، معدن و تجارت، کل خودروسازان، قطعه‌سازان و شورای روابط و تعزیرات را دعوت به جلسه و به‌طور کامل مشلات را بررسی کردیم که تعداد زیادی ماشین در شهرها و استان‌های مختلف دپو شده بود.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی خودورسازها مربوط به قطعه‌سازان بود که قطعات مورد نیاز را در اختیارخودرو سازها قرار نمی‌دادند، افزود: با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده این مشکل مرتفع و 20 هزار خودروی دپو شده به مشتریان واگذار می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: پیگیری‌های قوه قضائیه در این زمینه همچنان ادامه دارد و این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهیم که سازمان بازرسی کل کشور تا بدست آوردن نتیجه مطلوب پیگیر رفع مسائل و مشکلات حوزه صنعت خودرو است.

وی هشدار داد: باید مفسدان بدانند که قوه قضائیه در مبارزه با آنان به‌جد پای کار است و ریز به ریز تخلفات را رسیدگی کرده و در مقام برخورد بدون توجه به جایگاه افراد عمل می‌کند.

سراج در پاسخ به دیگر سؤال مبنی براینکه آخرین اخبار سازمان بازرسی برای مردم چیست؟ گفت: می‌توان به پیگیری‌های مکرر در ارتباط با تعیین تکلیف تخلفات سازمان خصوصی‌سازی اشاره کرد که در نهایت منجر به استعفای رئیس سازمان خصوصی‌سازی شد و امیدواریم رئیس جدید این سازمان هدفی جز رونق تولید و ایجاد اشتغال نداشته باشد.

وی ادامه داد: بدون شک قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور به‌هیچ وجه اجازه تکرار این‌گونه واگذاری‌ها را نخواهد داد و باید حداکثر شفافیت در واگذاری‌ها مدنظر قرار گیرد و واگذاری فقط به افراد واجد شرایط صورت گیرد تا رانت و فساد در این حوزه ریشه‌کن شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه قوه قضائیه در مبارزه با فساد و بررسی پرونده‌ها خط قرمزی ندارد،
اظهار کرد: براساس اصل 174 قانون اساسی نظارت بر حسن جریان امور کشور و اجرای صحیح قوانین در ادارات برعهده سازمان بازرسی است و ما به‌طور دائم در وزارتخانه‌ها و سازمان‌هایی که جزو برنامه‌هاست مستقر و به امور رسیدگی می‌کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: