کد خبر: ۳۷۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا با اشاره به برگزاری مسابقه بوکس جام آزادگان بین تیم‌های منتخب بوکس ایران و جمهوری آذربایجان گفت: این مسابقات در محل طرح سالم‌سازی ساحل لوندویل این شهرستان برگزار شد که در پایان بوکسورهای ایرانی با نتیجه 14 بر سه آذری‌ها را درهم‌شکستند.

به گزارش آوای نشاط، وحید خاصی‌پور امروز در آستارا اظهار کرد: مسابقه بوکس جام آزادگان بین تیم‌های منتخب بوکس ایران و جمهوری آذربایجان در محل طرح سالم‌سازی ساحل لوندویل این شهرستان برگزار شد که در پایان بوکسورهای ایرانی با نتیجه 14 بر سه آذری‌ها را درهم‌شکستند.

وی تعداد ورزشکاران حاضر در این دوره از رقابت‌ها را 50 بوکسور از جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران در 14 وزن در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان اعلام کرد و افزود: ورزشکاران ایرانی حاضر در مسابقه بوکس جام آزادگان از شهر لوندویل به مربی‌گیری «اسمائیل گرگان‌روی» و «مهدی میرزانژاد» بودند. 

به‌گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا این شهرستان میزبان خوبی برای تورنمت‌های ملی و بین‌المللی از جمله بوکس، کاراته، جودو، وشو و والیبال ساحلی است که در قالب برگزاری این مسابقات روابط اجتماعی و فرهنگی بین جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران تقویت می‌شود. 

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: