کد خبر: ۳۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶
قیمت نفت پس از افزایش‌های روز گذشته، امروز 97 سنت کاهش یافت و هر بشکه‌ نفت 60.33 دلار فروخته شد.

به گزارش آوای نشاط، با انتشار آمار ناامیدکننده از چین و اروپا و افزایش ذخایر نفت آمریکا، قیمت نفت در معاملات امروز کاهش یافت و افزایش‌های شدید قیمت نفت در روز گذشته را پاک کرد.

پس از اینکه آمریکا دیروز اعلام کرد اعمال تعرفه بر برخی از کالاهای چنین را به تاخیر انداخته است، قیمت نفت به شدت بالا رفت.

هر بشکه نفت برنت با 97 سنت کاهش 60.33 دلار فروخته شد. قیمت این نوع نفت روز سه شنبه 4.7 درصد افزایش یافت که بالاترین میزان از دسامبر به شمار می‌رود.

نفت خام آمریکا نیز با 1.13 دلار کاهش 55.97 معامله شد. قیمت نفت خام آمریکا نیز در جلسه گذشته 4 درصد افزایش یافت که بیشترین میزان در یک ماه گذشته به شمار می‌رود.

چین یک سری آمار ضعیف غیرمنتظره برای ماه جولای منتشر کرده است از جمله کاهش حیرت‌انگیز در رشد تولیدات صنعتی که به کمترین میزان در 17 سال گذشته رسید.

رکود اقتصادی جهانی که به علت درگیری‌های تعرفه‌ایی و بلاتکلیفی در مورد برگزیت نیز بر اقتصادهای اروپایی نیز تاثیر گذاشته است. کاهش صادرات، اقتصاد آلمان را به در سه ماهه دوم کاهش داده است.

در عین حال، آمارهای امریکن پترولیوم نشان داد که ذخایر نفت خام آمریکا هفته گذشته به طرز غیرمنتظره‌ای افزایش یافته است. بر اساس این گزارش، ذخایر نفت خام آمریکا 3.7 میلیون بشکه افزایش یافت و به 443 میلیون بشکه رسید.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: