کد خبر: ۳۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
نسخه سیستم عامل اندروید و سیستم عامل iOS سامانه همراه‌بانک ملت در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

به گزارش آوای نشاط، بانک ملت با هدف دسترسی آسان و سریع مشتریان به خدمات بانکداری الکترونیکی و به منظور تکمیل خدمات و بهبود عملکرد سامانه مطابق با سلیقه مشتری، نسخه 1.1.9 سیستم عامل اندروید و 1.1.0 سیستم عامل iOS سامانه همراه‌بانک در دسترس مشتریان قرار داده است.

در ادامه به تشریح تغییرات ایجاد شده در سامانه‌های همراه‌بانک و همراه‌پلاس ملت می‌پردازیم.

سیستم عامل اندروید و iOS

درخواست صدور المثنی بن کارت و گزارش درخواست المثنی بن کارت و تعیین سقف کیف پول همراه‌پلاس ملت در همراه بانک( از 10،000 تا2،000،000 ریال) از دو مواردی است که در این سیستم اجرا می‌شود.

معرفی نسخه جدید همراه بانک ملت و همراه پلاس ملت(سیستم عامل اندروید و iOS)

با استفاده از این خدمت، مشتریان بانک ملت قادر خواهند بود با مراجعه به سامانه همراه بانک ملت، نسبت به تعیین سقف کیف پول خود جهت استفاده در سامانه همراه‌پلاس ملت اقدام نمایند.

    همچنین تغییر وضعیت بن کارت ( امکان فعال‏/ غیرفعال نمودن بن کارت) وامکان به اشتراک گذاری رسیدها از دیگر خدمات این طرح است.

معرفی نسخه جدید همراه بانک ملت و همراه پلاس ملت(سیستم عامل اندروید و iOS)

 از سوی دیگر امکان استفاده از خدمت OCR (اسکن اطلاعات کارت مبداء و مقصد) در حواله ملت‏ و سحاب سامانه همراه بانک و در عین حال پرداخت قبض موبایل از طریق روش استعلام در سامانه همراه بانک از طریق حساب‏ یا کارت از خدمات دیگری است که دسترسی های متنوعی به مشتریان بانک ملت می دهد.

   ‏- سیستم عامل اندروید:

فراخوان سرویس صوتی برای خدمات: حواله ملت، حواله پایا، کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبض از طریق بلندگوی گوشه سمت چپ صفحه و امکان ورود به سامانه همراه بانک از طریق اسکن چشم(Irise) از قابلیت هایی است که در سیستم اندروید امکان پذیر است.

معرفی نسخه جدید همراه بانک ملت و همراه پلاس ملت(سیستم عامل اندروید و iOS)

در حال حاضر دارندگان تلفن‌همراه با برند سامسونگ که نسخه سیستم عامل را به اندوید 9 و بالاتر ارتقاء داده‌اند؛ می‌توانند در صورتی‌که پیش‌فرض ابزار احراز هویت بیومتریک تلفن همراه خود را اسکن چشم قرار داده باشند، از این خدمت استفاده نمایند.

خدمات جدید سامانه همراه  پلاس ملت

معرفی نسخه جدید همراه بانک ملت و همراه پلاس ملت(سیستم عامل اندروید و iOS)

این خدمات که در سیستم عامل اندروید و iOS امکانپذیر است در موارد  پرداخت عوارض آزاد راههای منتخب امکانپذیر است که به منظور استفاده از این خدمت، در مرحله نخست باید پلاک مورد نظر در سامانه ثبت گردد.(شکل شماره 1)

اما پرداخت عوارض مربوط به آزادراه، از دو طریق انجام می‌شود، پرداخت بدهی‌های پیشین عوارض(پیش از 48 ساعت گذشته) با استفاده از گزینه «استعلام بدهی»(شکل شماره 2) یا انتخاب گزینه «پرداخت خودکار مبلغ آزادراهی از کیف»؛ با استفاده از این روش، در صورت تردد وسیله نقلیه با پلاک ثبت‌شده در سامانه، مبلغ مربوط به عوارض به صورت خودکار از مانده کیف پول پرداخت می‌گردد.(شکل شماره 3) 

معرفی نسخه جدید همراه بانک ملت و همراه پلاس ملت(سیستم عامل اندروید و iOS)

                                   (3)                                          (2)                                           (1)

همچنین امکان محاسبه سود سپرده ها در همراه پلاس ملت، امکان حذف نمودن برچسپ ( QR تولید شده )درکیف پول همراه پلاس ملت و امکان بازیابی رمز کیف پول در صورت فراموشی رمز از دیگر خدمات این بخش است.

 تغییرات ایجاد شده در برخی از خدمات در  سیستم عامل اندروید و iOS بدین صورت است که امکان افزایش سقف انتقال وجه در سامانه همراه بانک ملت به شکل صدور حواله بانک ملت به میزان 500.000.000 ریال روزانه از مجموع حساب‌های مشتری یا صدور حواله پایا  به میزان 50.000.000 ریال روزانه از مجموع حساب‌های مشتری امکانپذیر است.

  همچنین ارسال پیامک حواله ملت به تفکیک جنسیت در نسخه اندروید بستر SMS، افزایش ضریب امنیتی سامانه با استفاده از تکنولوژی های روز، اضافه شدن اپراتور همراه اول به سرویس بانک پرداخت –شارژ خودکار، تغییر در لوگوی سامانه همراه بانک ملت و ایجاد تمایز با رمز نگار ملت و تغییر در رسید تراکنش‌های کارتی در همراه بانک ( نمایش شماره کارت به صورت ستاره در زمان اشتراک گذاری رسیدها)،تغییرات مربوط به درخواست دسته چک ( ارسال دعوتنامه به آدرس پستی مشتری) و نمایش نام ذینفع مربوط به روزهای گذشته در سرویس گردش حساب از دیگر خدمات در  سیستم عامل اندروید و iOS است.

در همین زمینه میتوان به حذف موجودی در لیست صفحه اصلی و نمایش موجودی با انتخاب گزینه بروزرسانی و امکان دریافت گردش حساب با یکی از فاکتورهای تعداد یا تاریخ تغییرات ایجاد شده نیز اشاره کرد.

معرفی نسخه جدید همراه بانک ملت و همراه پلاس ملت(سیستم عامل اندروید و iOS)

 دریافت نرم افزار همراه بانک ملت برای هر دو سیستم عامل اندروید(نسخه 1.1.9) و iOS(نسخه 1.1.0) از طریق مراجعه به اینجا امکان‌پذیر است.

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: