کد خبر: ۳۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱
در نشست با دکتر بیگدلی صورت گرفت:
مدیرعامل بانک ملت و مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار در نشستی مشترک بر تقویت تعاملات و همکاری های فی ما بین تاکید کردند.

به گزارش آوای نشاط، دکتر محمد بیگدلی همراه با چند تن از مدیران ارشد بانک ملت با حضور در محل دفتر مرکزی شرکت ارتباطات سیار با دکتر فرهنگ مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار دیدار و گفت و گو  کرد.
مدیرعامل بانک ملت در این نشست که عباس جعفرلو و سیدابوطالب دیبایی معاونان مدیرعامل، مسعود نصر اصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی، قاسمی رییس شعبه ظفر و خسروی مدیر مشتری بانکداری شرکتی وی را همراهی می کردند با تشریح وضعیت بانک ملت در صنعت بانکداری کشور و موفقیت‌های حاصله، اظهار امیدواری کرد که سطح همکاری های بانک و شرکت ارتباطات سیار به عنوان بزرگ ترین اپراتور مخابراتی کشور به ویژه در بخش محصولات و خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات ارتقا یابد.
دکتر بیگدلی همچنین در راستای ارتقای همکاری های فی مابین، دستور تشکیل کارگروهی را در زمینه های مختلف از جمله تامین مالی صادر کرد.
دکتر فرهنگ، مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار هم در این نشست، با تمجید از عملکرد بانک ملت طی سال‌های اخیر و حرکت رو به رشد این بانک، مراتب رضایت خود را از همکاری های فی ما بین اعلام کرد.
وی با اشاره به این نکته که نزدیک به ۴۰ درصد از تبادلات مالی شرکت ارتباطات سیار از طریق بانک ملت انجام می‌شود، از افزایش سطح تعاملات و مراودات فی مابین در آینده استقبال کرد و با تشریح نیازهای اعتباری این شرکت، خواستار سرمایه گذاری بانک در حوزه تکنولوژی‌های جدید و رفع موانع پیش رو شد.

اظهار رضایت مدیرعامل ارتباطات سیار از عملکرد بانک ملت

اظهار رضایت مدیرعامل ارتباطات سیار از عملکرد بانک ملت

اظهار رضایت مدیرعامل ارتباطات سیار از عملکرد بانک ملت

انتهای پیام٫

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: