کد خبر: ۳۷۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال تعدادی از آرای پرونده‌های موجود در این کمیته را صادر کرد.

به گزارش آوای نشاط، سایت فدراسیون فوتبال نوشت: 

*در پرونده شکایت امیر ملک نیا از باشگاه نفت و گاز گچساران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 40 میلیون ریال بابت مانده مبلغ پرداخت نشده در حق خواهان محکوم شد. همچنین هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن کمیته با تکلیفی مواجه نیست (رای قطعی است)

*با توجه به شکایت باقر هاشمی از باشگاه استقلال خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را نسبت به مبلغ 350 میلیون ریال مردود اعلام و قابل رسیدگی نمی‌داند.

*در پی شکایت هادی طباطبایی از باشگاه داماش گیلان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 26 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت علیرضا حیدری از باشگاه پدیده، این باشگاه مبلغ 600 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام 12 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*کمیته وضعیت فدراسیون درخصوص شکایت باشگاه ملوان بندرانزلی از باشگاه پرسپولیس پس از بررسی پرونده اعلام کرد: باشگاه پرسپولیس مجموعا به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت چهار سال حق آموزش صادق محرمی به انضمام هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین خواسته خواهان درخصوص دریافت حق آموزش برای فصل 94-93 تا 95-94 با توجه به اینکه بازیکن در این زمان مشغول انجام خدمت مقدس سربازی بوده رد می گردد. با توجه به واریز علی الحساب مبلغ 5 میلیون ریال به حساب فدراسیون، خواهان مکلف به پرداخت 15 میلیون ریال بابت الباقی هزینه دادرسی پیش از اجرای رای در حق فدراسیون است.

*در پی شکایت رمضان نوری زاده از باشگاه تراکتورسازی تبریز، این باشگاه به پرداخت مبلغ 684 میلیون و 630 هزار ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 13 میلیون و 692 هزار و 600 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: