کد خبر: ۳۷۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در آخرین دقایق شب گشته پستی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد که انتشار آن قطعا بی دلیل نیست.

به گزارش آوای نشاط، درست در ساعت 12 شب 25 اردیبهست ماه بود که مهدی تاج در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد مارک ویلموتس جانشین کارلوس کی روش شده و این مربی بلژیکی هدایت تیم ملی را قبول کرده اما وی بعد از اعلام این خبر هر روز از نگرانی هایش برای پرداخت و نحوه انتقال حقوق و دستمزد مرد بلژیکی ابراز نگرانی می کرد.

تاج هر بار مقابل خبرنگاران قرار می گرفت از تلاش های فدراسیون برای حل مشکل ویلموتس خبر می داد و البته مدعی می شد که نیاز به حمایت وزارت ورزش و دولت مردان دارد. او تاکید می کرد که نیازی به حمایت های مالی ندارد اما این انتظار از مسئولان رده بالای کشور هست که برای گرفتن پول بلوکه شده ایران در فیفا به فدراسیون کمک کنند یا حداقل با تامین این رقم دست فدراسیون را برای پرداخت مطالبات مربی تیم ملی بگیرند. از طرفی وی حتی با بانک مرکزی هم مذاکراتی را انجام داد تا به هر شکل ممکن بتواند با تامین ارز دولتی بخشی از مطالبات ویلموتس را پرداخت کند اما باز هم به بن بست خورد.

در ادامه این اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بودند که به نوعی خواستار ورود جدی دولت مردان به حل مشکل پرداخت پول ویلموتس شدند. طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون در ابتدای تیر ماه در گفت و گو با فارس با کنایه اعلام کرد آنهایی که مربی چهاردنگ می خواستند حالا به وعده ها و قول هایشان عمل کنند.

البته عضو هیات رئیسه فدراسیون دوباره بعد از آخرین نشست اعضا روی این موضوع تاکید کرد و مدعی شد فدراسیون در تنگنای مالی قرار گرفته و با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارد!.

حالا با گذشته چند ماه از حضور این مربی بلژیکی فدراسیون فوتبال به شکلی در مورد پرداخت مطالبات ویلموتس به بن بست رسیده که نه راه پس دارد و نه راه پیش! از طرفی تاج و همکارانش نمی خواهند علنی علیه وزارت ورزش و دولت مردان موضوع گیری کنند و از طرفی سکوت فدراسیون در قبال طلب ویلموتس آنها را دچار بحران کرده است. این در حالی است که تیم ملی به زودی وارد  مسابقات مقدماتی جام جهانی خواهد شد و طبیعتا حل نشدن مشکل مالی سرمربی تیم ملی می تواند فوتبال ایران را در بُعد ملی دچار مشکل کند.

به همه این اتفاقات پست اینستاگرامی مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال را اضافه کنید. این پست در آخرین دقایق شب گذشته منتشر شد آن هم با عکس ویلموتس در پل طبیعت و با این مضمون:« آری نگرانیم!» با این شرایط فدراسیون فوتبال بدون موضوع گیری رسمی و البته از طریق صفحه ای به جز سایت فدراسیون فوتبال صدایش را به گوش مسئولان کشور رسانده است. باید دید آیا در نهایت این بحران با واکنش وزارت ورزش یا نهادی بالاتر از آن رو به رو می شود یا باید شاهد تکرار داستان های کی روش این بار با ویلموتس باشیم؟

تصویر پست اینستاگرامی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال را در زیر ببنید:

تکرار داستان های کی روش این بار با ویلموتس؟/ فدراسیون با زبان بی زبانی کمک خواست

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: