کد خبر: ۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان این که عملیات آتش نشانان در ساعت ۱۵:۱۵ با خارج کردن جسد یک مرد ۲۵ ساله پایان یافت، به تشریح جزئیات سیل شمیرانات پرداخت.

به گزارش «آوای نشاط»، سید جلال ملکی بعد از ظهر پنج شنبه در خصوص طغیان رودخانه و سیل در محدوده فشم طی سخنانی گفت: ساعت ۱۹:۰۵ روز گذشته در پی وقوع سیل و طغیان رودخانه آب به چندین منزل وارد شده و بر این اساس نیاز به نیروی کمکی از آتش نشانی اعلام شد، که ۲ گروه نجات و ستاد بحران منطقه ۴ شهرداری تهران به همراه چندین دستگاه لودر و بیل مکانیکی به محل اعزام شدند.

وی افزود: به علت بارش های شدید باران در روز گذشته بخشی از کوه ریزش کرده و سنگ های کوه وارد رودخانه شده و باعث انسداد بخشی از آن، بالا آمدن سطح آب و ورود آب به منازل و قهوه خانه هایی که به فاصله کم در حاشیه رودخانه قرار داشتند، شده بود، ریزش سنگ ها نیز به برخی از منازل و قهوه خانه ها خسارت زده بود.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: یکی از منازل که ویلایی ۲ طبقه بود، در قسمت زیرزمین کاملا آب گرفته بود و احتمال حضور فرد یا افرادی در قسمت زیرزمین داده می شد و عملیات نجات توسط امدادگران و آتش نشانان از شب گذشته ادامه داشت، کمی که سطح آب پایین تر رفت، به کمک خودروهای سنگین شن و ماسه و سنگ های بزرگ از محل ویلا دور شد و از امروز صبح آتش نشانان توانستند، به داخل آن قسمت زیرزمین نفوذ پیدا کنند.

ملکی گفت: آتش نشانان عملیات آب کِشی را از ساعات اولیه بامداد امروز آغاز کردند و بعد از ظهر امروز موفق شدند، که جسد یک مرد حدودا ۲۵ ساله که ظاهرا تبعه کشور افغانستان بوده و جان خود را از دست داده بود، از قسمت زیرزمین خارج کنند، عملیات در ساعت ۱۵:۱۵ به پایان رسید و آتش نشانان محل را تحویل مسئولان محلی داده و بازگشتند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: