کد خبر: ۳۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
تنها در خانه یکی از محبوب ترین فیلمهای کمپانی قرن بیستم است که بسیاری از افراد در سراسر جهان حداقل یک قسمت از آن را دیده اند. اکنون کمپانی والت دیزنی وعده داده که قسمت جدید این فیلم را به زودی خواهد ساخت.

به گزارش آوای نشاط، تنها در خانه و شخصیت محبوب آن "کوین" سالهای سال در شبهای کریسمس مهمان خانه های بسیاری از مردم جهان بوده است. اکنون به نظر می رسد کمپانی دیزنی قصد دارد قسمت جدیدی از این فیلم محبوب را تولید کند. درواقع این اتفاق با توجه به محبوبیت سری های پیشین رخ می دهد.

باب ایگر ، مدیر عامل والت دیزنی پس از خرید کمپانی قرن بیستم فاش کرده است که قصد دارد نسخه های جدیدی از چندین عنوان محبوب این شرکت را بازسازی کند. البته تنها در خانه تنها فیلمی نخواهد بود که بازسازی می شود و فیلمهای شبی در موزه، خاطرات یک بچه خون آشام و بسیاری از فیلمهای دیگر نیز بازسازی می شوند.

فیلم تنها در خانه، برای اولین بار در سال 1990 منتشر شد و داستان پسری  هشت ساله  به نام کوین مک کالیستر را روایت می کرد ، که در حالی که خانواده اش در سفر به پاریس  به سر می برند به طور تصادفی در خانه مانده است. در حالی که در ابتدا کوین از تنها بودن در خانه خالی هیجان زده است ، وقتی دو مرد در تلاش برای ورود به خانه و سرقت هستند، کم کم دچار ترس و سپس تلاش برای تغییر شرایط می شود.

انتهای پیام/

 

منبع: انتخاب
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: