کد خبر: ۳۶۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
یک افسر پلیس تازه کار در ایالات متحده به جای تیراندازی به سمت یک سگ ولگرد، اشتباها به سمت زنی که در نزدیکی سگ حضور داشت شلیک کرد و او را به قتل رساند.

به گزارش آوای نشاط، این افسر تازه کار که در ماه فوریه از آکادمی پلیس فارغ التحصیل شده بود و قبلاً هرگز از اسلحه اش شلیک نکرده بود در تلاش بود که به سمت یک سگ وحشی و ولگرد  شلیک کند ، اما یک گلوله او به زنی برخورد کرد که در نزدیکی سگ ایستاده بود.

تمامی این ماجرا توسط دوربین های مداربسته موجود در منطقه ثبت شده و این ماجرا در شرایطی رخ داده که بین قاتل و مقتول نیز مکالمه ای کوتاه برقرار شده و افسر از زن می پرسد این سگ شما است؟ و زن فریاد می زند مراقب باش، چرا که سگ به سمت پلیس یورش می برد.

سپس پلیس سه شلیک انجام می دهد و یکی از تیرها به زن اصابت می کند. سگ نیز دچار اصابت گلوله شده و در پناهگاه حیوانات آرلینگتون قرنطینه شده است.در بیانیه پلیس آمده است: "همانطور که مأمور مأموریت خود را برای دور کردن سگ انجام می داد، سگ شروع به دویدن به سمت افسر کرد."

در یک کنفرانس مطبوعاتی ، ویل جانسون ، رئیس پلیس این حادثه را "یک تراژدی مطلق" توصیف کرد. وی گفت: "همه چیز درباره این تماس یک تراژدی مطلق است. قلب ما برای خانواده بروکس و افسر درگیر شکسته است.افسر ما در صحنه در تلاش بود مشکل را حل کند و واضح است که این نتیجه ای نیست که مأمور ما می خواست از کار خود بگیرد."

اما جاستین پاتون ، که صاحب یک فروشگاه در نزدیکی حادثه است می گوید سگ اصلا وحشی نبوده است. او می گوید: گ این سگ ولگرد بود اما همیشه رفتاری دوستانه داشت. ما هر روز این سگ را در کنار یک زن و شوهر می دیدیم که پیاده روی می کردند. این سگ با مردم تعامل برقرار می کرد و هیچوقت بحرانی ایجاد نکرده بود."

انتهای پیام/

 

منبع: انتخاب
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: