کد خبر: ۳۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
سرپرست اداره کل ثبت‌احوال خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به اتمام مهلت استفاده از کارت‌های ملی قدیمی، می‌بایست تمامی هم استانی‌های گرامی برای کارت هوشمند ملی خود نیز اقدام نمایند تا برای دریافت خدمات در سایر دستگاه‌های دولتی به‌ویژه بانک‌ها دچار مشکل نشوند.

به گزارش آوای نشاط، علیرضا مهرآور از آمادگی این اداره کل برای همکاری در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات اسفندماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اهمیت مدارک هویتی افراد، خصوصاً شناسنامه و کارت هوشمند ملی ضرورت دارد هم‌استانی‌های گرامی نسبت به نگهداری مناسب از این مدارک اهتمام لازم را داشته باشند

وی افزود: تمهیدات لازم برای ایام انتخابات از حیث شناسنامه و اوراق هویتی به مقدار لازم پیش‌بینی شده تا مردم در این ایام دچار مشکل نگردند

سرپرست اداره کل ثبت‌احوال خراسان‌جنوبی گفت: شناسنامه‌هایی که مخدوش گردیده و یا دچار پارگی، آب‌خوردگی و یا ایراد داشتن برگه ضرب مهرهای انتخاباتی می‌باشد باید در اسرع وقت تعویض شود.

مهرآور افزود: از هم استانی‌های ارجمند درخواست داریم در صورت فقدان شناسنامه و یا بروز مشکل در این مدرک هویتی هرچه سریع‌تر در شهرستان‌های تابعه استان به ادارات ثبت‌احوال و در مرکز استان به دفاتر پیشخوان خدمات دولت مراجعه نموده و تعویض شناسنامه را به روزهای پایانی منتهی به انتخابات موکول ننمایند.

وی افزود: بیش از هفت هزار هزار جلد شناسنامه مکانیزه در سه‌ماهه ابتدایی سال جاری در استان صادر و از تیرماه 1389 که آغاز طرح صدور شناسنامه‌های مکانیزه در خراسان‌جنوبی است نیز قریب به 300 هزار جلد شناسنامه مکانیزه در استان صادر شده است.

سرپرست اداره کل ثبت‌احوال خراسان‌جنوبی به اهمیت کارت هوشمند ملی نیز اشاره داشت و اظهار کرد: با توجه به اتمام مهلت استفاده از کارت‌های ملی قدیمی، می‌بایست تمامی هم استانی‌های گرامی برای کارت هوشمند ملی خود نیز اقدام نمایند تا برای دریافت خدمات در سایر دستگاه‌های دولتی به‌ویژه بانک‌ها دچار مشکل نشوند.

گفتنی است انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: