کد خبر: ۳۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰
براساس اعلام اسنپ‌چت، تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی با رشد سالیانه‌ی ۸ درصد اکنون به رقمی بالغ بر ۲۰۳ میلیون کاربر رسیده است.

به گزارش آوای نشاط، روز گذشته اسنپ‌چت آمار جدیدی از تعداد کاربران خود منتشر کرد. براساس اعلام اسنپ‌چت، تعداد کاربران این شبکه‌ی اجتماعی در فصل دوم ۲۰۱۹ افزایش پیدا کرده است. ساعاتی پس از اعلام آمار کاربران این شبکه‌ی اجتماعی، سهام اسنپ چت ‌نیز افزایش پیدا کرد.

با افزایش ارزش‌ سهام، درآمد اسنپ چت با رشد ۴۸ درصدی به رقمی بالغ بر ۳۸۸ میلیون دلار می‌رسد. ابزار‌های جدید مربوط به فناوری‌های مبتنی بر واقعیت افزوده، بازطراحی اپلیکیشن اندرویدی و همچنین در دسترس قرار گرفتن این اپلیکیشن در بازارهای مختلف، باعث شده تا تعداد کاربران اسنپ ‌چت در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۱۹ افزایش پیدا کند و با رشد سالیانه‌ی ۸ درصد به ۲۰۳ میلیون کاربر برسد. 

ایوان اشپیگل، مدیرعامل اسنپ‌چت در مورد این موضوع اعلام کرد: 

طی ۱۸ ماه گذشته توانستیم با توسعه‌ی ابزارهای جدید، ارتباط و تعامل بیشتری با کاربران داشته باشیم و همین رویکرد منجر به افزایش درآمد اسنپ‌چت شده است. کماکان به‌دنبال تحقق بخشیدن به آرمان‌های خودمان هستیم و به حرکت در مسیر پیشرفت خصوصا در حوزه‌هایی که مورد استقبال کاربران‌مان است، ادامه خواهیم داد. 

فیلترهای مربوط به دوربین سلفی، همچنین قابلیت‌هایی همچون تغییر جنسیت در تصویربرداری، باعث شده است تا کاربران تمایل بیشتری به استفاده از این اپلیکیشن از خود نشان بدهند.  اشپیگل، مدیرعامل اسنپ‌چت در گفتگویی تلفنی با برخی از سرمایه‌گذاران اعلام کرد که درحدود ۷ تا ۹ میلیون کاربر از بین ۱۳ میلیون کاربر جدیدی که به این شبکه‌ی اجتماعی پیوسته‌اند، از ابزارهای جدید واقعیت افزود‌ه استفاده می‌کنند.

*زومیت

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: