کد خبر: ۳۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
اونای امری، سرمربی آرسنال آب پاکی را روی دست هواداران این تیم ریخت و گفت: در این فصل نباید از تیم انتظار قهرمانی داشت و ما قهرمان لیگ برتر نخواهیم شد.

به گزارش آوای نشاط، فصل اول حضور اونای امری در آرسنال بدون جام به پایان رسید و این تیم نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست بیاورد. توپچی های لندنی در این فصل حضور پررنگی بازار نقل و انتقالات نداشتند.

اونای امری سرمربی آرسنال گفت: باید واقع بین باشیم. فاصله بین ما و منچسترسیتی زیاد است و نباید از تیم ما توقع داشت که در این فصل به قهرمانی در لیگ برتر برسد. سیتی و لیورپول دو تیمی هستند که از ما قوی تر هستند و بازیکنان خوبی در ترکیب دارند. چلسی هم خیلی از بازیکنان خود را حفظ کرده است و تاتنهام نیز تیم قابل احترامی است و این فصل هم مدعی قهرمانی است. یونایتد فصل قبل پایین تر از ما قرار گرفت ولی امسال خریدهای خوبی داشته است و تیم خوبی است. باید به پروسه خودمان باور داشته باشیم و بتوانیم گام به گام پیش برویم.

او در ادامه صحبت های خود گفت: تیم ما باید از نظر دفاعی بهتر شود و اشتباهات فصل قبل را تکرار نکنیم. من هم قبول دارم که فصل قبل از نظر دفاعی تیم مشکل داشت و نتوانست انتظارات را برآورده کند و خیلی از این اشتباهات به دفاع بر ی گشت. باید سازماندهی تیم تغییر کند و بتوانیم حرف های زیادی در این فصل برای گفتن داشته باشیم.

سرمربی فرانسوی از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۸ در آرسنال حضور داشت و توانست سه بار فاتح لیگ برتر انگلیس شود. هم‌چنین ۶ بار جام قهرمانی را در FA بالای سر برد. او یکی از موفق‌ترین دوران‌های تاریخ باشگاه را رقم زد اما در سال‌های آخر نتایج ضعیفی کسب کرد و همیشه با جایگاه‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله داشت. با این حال حضور امری نیز تغییری در وضعیت این تیم ایجاد نکرده است.

انتهای پیام/

 

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: