کد خبر: ۳۵۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۹
مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس بر سر موضوع مطالبات برانکو ایوانکوویچ، جلسه‌ای با وکیل این مربی برگزار کرد که بی نتیجه به پایان رسید.

به گزارش آوای نشاط، مهدی ذاکر مسئول حقوقی باشگاه پرسپولیس به همراه امیر علی حسینی به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس عازم ترکیه شده بودند تا در جلسه‌ای با وکیل برانکو ایوانکوویچ شرکت کنند و درباره مطالبات این مربی صحبت کنند.

باشگاه پرسپولیس مدعی است با توجه به اینکه برانکو یک طرفه و بدون دلیل موجه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده، بنابراین طبق قرارداد باید غرامت بپردازد از این رو با توجه به اینکه پرسپولیسی‌ها باید حدود ۶٢٠هزار یورو بابت قرارداد فصل قبل برانکو (یک میلیون یورو با احتساب دستیارانش) به او بپردازند، به دنبال به دنبال این هستند که مبلغی را به عنوان غرامت و تخلف از طلب برانکو کسر کنند.

بر همین اساس جلسه‌ای در ترکیه میان نمایندگان باشگاه پرسپولیس و وکیل برانکو برگزار شد که در نهایت وکیل سرمربی سابق پرسپولیس موافقت کرد درصدی از طلب برانکو به عنوان غرامت کسر شود اما میزان این درصد مورد موافقت پرسپولیسی‌ها قرار نگرفت تا جلسه بدون نتیجه به پایان برسد.

در همین رابطه قرار است وکیل برانکو ایوانکوویچ طی روزهای آینده به ایران بیاید تا درباره مطالبات موکلش با مدیران پرسپولیس صحبت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
برچسب ها: برانکو ، پرسپولیس ، نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: