کد خبر: ۳۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زن و شوهری زورگیر خبر داد و گفت: مرد جوان با همکاری همدستش، همسر خود را طعمه‌ای برای رانندگان خودروها قرار می‌داد!

به گزارش آوای نشاط، اوایل اردیبهشت 98 مأموران کلانتری 125 یوسف‌آباد با تماس تلفنی مرد جوانی با مرکز فوریتهای پلیسی 110، در جریان وقوع سرقت توسط دو مرد و یک خانم قرار گرفتند که پرونده پس از تحقیقات اولیه برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

شاکی (مردی 35 ساله) در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: ساعت 17:30 سوم اردیبهشت 98 با خودرویم در محدوده بزرگراه ستاری در حال حرکت بودم که خانمی جوانی را به عنوان مسافر به مقصد یوسف‌آباد سوار کردم.

شاکی افزود: در بین راه سر صحبت باز شد تا اینکه زن جوان پیشنهاد دوستی به من داد و من هم پذیرفتم، در همین حین راننده یک دستگاه خودروی سواری با دو سرنشین، مقابل خودروی من توقف کرده و با سلاح سرد مرا تهدید کردند، یکی از سرنشینان خودروی مذکور می‌گفت: با همسر من چیکار داری و با جوسازی تمام اموالم را سرقت کردند.

در هنگام تحقیقات مقدماتی پرونده‌های مشابه دیگری به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد که کارآگاهان با بررسی صحنه‌های سرقت و پایشهای اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه زوج زورگیر را در جنوب تهران شناسایی کنند.

در ادامه، تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم به مخفیگاه متهمان اعزام شده و مخفیگاه زوج زورگیر را تحت مراقبت قرار دادند.

کارآگاهان در نهایت موفق شدند پنجم تیر 98، هر دو متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کرده و برای ادامه تحقیقات پلیسی به پایگاه سوم منتقل کنند.

این زن و شوهر به 25 فقره سرقت با همکاری همدستشان اعتراف کردند و متهم اصلی پرونده در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد: بیشتر سوژه‌های سرقت را از بین رانندگان مرد جوان انتخاب ‌می‌کردیم یا اینکه به عنوان مسافرکش اقدام کرده، همسرم روی صندلی جلو و همدستم نیز روی صندلی عقب می‌نشست و به محض سوار شدن مسافر اقدام به زورگیری می‌کردیم.

سرهنگ کامیار چهری؛ رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت با اعلام این خبر گفت: تحقیقات برای دستگیری متهم سوم پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
برچسب ها: زورگیری ، همسر ، نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: