کد خبر: ۳۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
پس از برنامه ریزی مایکروسافت برای تولید سرفیس با نمایشگر تاشو، حالا اپل هم قصد دارد شانس خود را برای تولید آی پد با چنین نمایشگری بیازماید.

به گزارش آوای نشاط به نقل از آسین ایج، موسسه IHS Market مدعی شده که اپل در آینده ای نزدیک یک تبلت آی پد با نمایشگر تاشو عرضه می کند و این در حالی است که تا عرضه سرفیس مایکروسافت با چنین نمایشگری یک سال باقی مانده است.

گفته می شود آی پد تاشو هم دارای سیستم عامل iOS بوده و در آن مانند دیگر تبلت های اپل از پردازنده های سری ای شرکت اپل استفاده می شود. در مورد ابعاد نمایشگر تاشوی آی پد هنوز خبری در دست نیست، اما احتمال داده شده که این نمایشگر ابعادی مشابه با رایانه مک بوک داشته باشد.

با توجه به اینکه عرضه آی پد تاشو حداقل یک سال طول خواهد کشید، می توان انتظار داشت که این تبلت با فناوری نسل پنجم تلفن همراه سازگار باشد. البته پیش بینی می شود اپل ابتدا برای تولید آیفون نسل پنجم برنامه ریزی کند و سپس آی پد نسل پنجم را عرضه نماید.

در کنار دو شرکت مایکروسافت و اپل شرکت هایی همچون سامسونگ و هواوی هم برای تولید محصولاتی با نمایشگر تاشو در حال برنامه ریزی هستند. اما این دو شرکت کره ای و چینی هنوز برای طراحی نمایشگرهای تاشوی مقاوم با مشکلاتی مواجه هستند.

منبع: مهر
برچسب ها: آی پد ، اپل ، نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: