کد خبر: ۳۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴
با توجه به اجباری شدن استفاده از کارت سوخت از ۲۰ مردادماه امسال، امکان انتخاب کارت های بانک ملت در فرآیند ثبت نام کارت سوخت بانکی برای تمامی مشمولان فراهم شده است.

به گزارش آوای نشاط، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ماه گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عرضه بنزین به خودروها از ۲۰ مردادماه امسال فقط با ارائه کارت هوشمند سوخت انجام می‌شود.

بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران دارندگان وسایل نقلیه بنزین سوز بدون کارت هوشمند سوخت می توانند با یکی از روش های غیر حضوری نسبت به ثبت اطلاعات وسیله نقلیه و کارت بانکی خود، اقدام کنند.

در تمامی روش های زیر امکان معرفی و انتخاب کارت های بانک ملت به عنوان کارت سوخت بانکی برای تمامی مشمولان فراهم شده است.


بر اساس این گزارش، دارندگان وسایل نقلیه بنزین سوز می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی خدمات دولت همراه به نشانی(www.mob.gov.ir )و ورود به گزینه ثبت نام کارت سوخت بانکی و ثبت اطلاعات یا دریافت و نصب رایگان نسخه هایAndroidوIOSاپلیکیشن خدمات دولت همراه و ورود به گزینه ثبت نام کارت سوخت بانکی و ثبت اطلاعات یا استفاده از کدUSSDبه نشانی #۲*۴* و انتخاب گزینه ثبت نام کارت سوخت، نسبت به ثبت اطلاعات وسیله نقلیه و کارت بانکی خود وفق جدول زمانبندی اعلام شده اقدام کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: