کد خبر: ۳۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
ظریف خبر داد
وزیر امور خارجه گفت: مرحله دوم اقدامات ایران درباره برجام که طی نامه‌ای به سران کشورهای عضو و خانم موگرینی اعلام شده از ۱۶ تیرماه خواهد شد.

به گزارش آوای نشاط، محمد جواد ظریف ظهر جمعه پس از نشست مشترک کمیسیون برنامه‌ریزی استراتژیک ایران - ترکیه در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که اقدام بعدی ایران در ارتباط با برجام چه خواهد بود، اظهار داشت: فرصت دو هفته‌ای ایران به کشورهای اروپایی در ارتباط با عمل به برجام به پایان رسیده است.

وی افزود: ما اقدام بعدی خود پس از پایان این فرصت را به شکل نامه به خانم موگرینی و سران کشورهای عضو برجام اعلام کردیم.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: مرحله مرحله دوم اقدامات ایران درباره برجام از ۱۶ تیرماه آغاز خواهد شد و با جدیت موضوع را دنبال می‌کنیم.

وی در ارتباط با نشست مشترک کمیسیون برنامه‌ریزی استراتژیک ایران – ترکیه گفت: وزرای خارجه ایران و ترکیه مطابق توافق رؤسای جمهور دو کشور با یکدیگر دیدار و در ارتباط با برنامه‌ها و راهبردهای مشترک با یکدیگر تبادل نظر می‌کنند.

ظریف تاکید کرد: در نشست امروز در هتل عباسی اصفهان برنامه‌های پیش رو مورد بررسی و توافق طرفین قرار گرفت و سند همکاری‌های دو ساله ایران و ترکیه امضا شد.

 

همکاری‌های اقتصادی، سیاسی، منطقه‌ای و بین‌المللی میان ایران و ترکیه

ویزر امور خارجه گفت: همکاری دو کشور ایران در زمینه‌ای اقتصادی، سیاسی، منطقه‌ای و بین‌المللی با قوت بیشتر ادامه خواهد یافت.

منبع: مهر
برچسب ها: ظریف ، برجام ، نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: