کد خبر: ۳۴۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
مسابقه مدیران در پرسپولیس/
با جدایی برانکو ایوانکوویچ از نیمکت پرسپولیس، انتخاب جانشین وی به بزرگترین دغدغه مسئولان باشگاه تبدیل شده اما مشخص نیست چه کسی باید این کار را انجام دهد.

به گزارش آوای نشاط، همزمان با شدت گیری اعتراضات هواداران باشگاه پرسپولیس پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ سیاست های عجیب و مبهمی برای عبور از شرایط فعلی در این باشگاه دیده می شود.

آنچه مسلم است ایرج عرب برای ادامه کار در باشگاه با مشکلات متعددی مواجه خواهد بود و طبیعتاً هواداران او را یکی از مقصران اصلی در این ماجرا قلمداد می کنند. بر همین اساس در روزهای گذشته شایعات متعددی پیرامون احتمال برکناری یا کناره گیری عرب منتشر شده است.

با این وجود که باشگاه تلاش کرده هواداران را همچنان به حفظ برانکو امیدوار نگه دارد بدون تردید تلاش هایی برای انتخاب سرمربی جدید آغاز شده است. برخی گزارش ها از آغاز مذاکرات مخفیانه با گزینه های جدید سرمربیگری پرسپولیس حکایت دارد.

از سویی برخی نزدیکان و جریان های نزدیک به مدیرعامل فعلی اقداماتی را در این راستا انجام داده اند تا با ورود سرمربی جدید فشارها را از دوش عرب بردارند و از سوی دیگر برخی اعضای هیات مدیره با توجه به احتمال جدایی قریب الوقوع عرب خودشان مستقیماً وارد مذاکره با گزینه های موجود شده اند.

شرایط و فضای مبهم موجود در باشگاه پرسپولیس گزینه های طرف مذاکره را نیز سردرگم ساخته به شکلی که نمی دانند با کدام مسئول و مدیر در این باشگاه مواجه هستند.

شاید بهتر است بعد از جدایی برانکو ابتدا وزارت ورزش تکلیف وضعیت مدیریتی باشگاه را مشخص کند و پس از آن مدیرعامل با موافقت هیات مدیره طبق روال مرسوم در فوتبال حرفه ای نسبت به مذاکره با گزینه ها اقدام کند.

منبع: مهر
برچسب ها: پرسپولیس ، عرب ، نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: