کد خبر: ۳۳۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از غرق شدن پنج نفر در آب‎های آزاد استان خبر داد.

به گزارش آوای نشاط، صارم رضایی اظهار کرد: در تعطیلات اخیر متاسفانه سه نفر در آبشار بیشه، دریاچه گهر و تنگ لی لی شهرستان دورود و دو نفر در دوآب سلسله و کشکان پلدختر غرق شدند.

وی با بیان این‌که بلافاصله نیروهای امداد و نجات در این مناطق حاضر و مشغول جستجوی اجساد شدند، افزود: هم اکنون امدادگران ازنا، بروجرد و دورود در این محل‎ها حضور دارند و بدون وقفه کار جستجو را انجام می‎دهند.

رضایی تصریح کرد: تیم سیلاب و نجات غریق هلال احمر بروجرد متشکل از پنج نفر به تنگ لی لی رفته و امداد و نجات ازنا همراه با یک قایق به صورت هوایی و توسط بالگرد به گهر اعزام شده‎اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان این‌که در بیشه نیز کار جستجو توسط امدادگران ادامه دارد و در پلدختر و سلسله نیز تیم‎های امداد و نجات این شهرستان‎ها در حال جستجو هستند، اضافه کرد: در صورت پیدا شدن این اجساد حتما اطلاع رسانی انجام می‎شود.

وی به تمام شهروندان توصیه کرد از رفتن به مناطق ناآشنا و صعب‎العبور به صورت جدی خودداری کرده و در آب‎های آزاد شنا نکنند، چراکه شرایط این آب‎ها با استخر و آب‎های راکد متفاوت است و احتمال غرق شدگی بالا می‎رود.

رضایی خاطرنشان کرد: متاسفانه طی ماه گذشته بین 7 تا 8 مورد غرق شدگی در رودخانه‎های استان گزارش شده است.

 

منبع: ایسنا
برچسب ها: غرق شدن ، لرستان ، نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: