کد خبر: ۳۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
رئیس پلیس راهور ناجا از افزایش ۳۰ درصدی تردد در محورهای شمالی کشور خبر داد.

به گزارش آوای نشاط، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: علیرغم آنکه طرح تابستانی پلیس در جاده‌های کشور از ۲۰ خردادماه آغاز می‌شود اما نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در تعطیلات نیمه خرداد نیز در آماده باش کامل بوده‌اند و نسبت به روان‌سازی ترافیک در جاده‌ها و برخورد با تخلفات حادثه‌ساز اقدام می‌کنند.

 

وی از افزایش ۳۰ درصدی تردد در محورهای شمالی کشور خبر داد و گفت: رصدها و پایش‌های پلیس نشان می‌دهد که تردد در محورهای منتهی به شمال کشور در این ایام ۳۰ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر نیز حجم تردد در این جاده‌ها بالاست بنابراین از شهروندان می‌خواهیم که تردد در محورهای شمالی را امروز از برنامه سفر خود خارج کنند.

 

رییس پلیس راهور ناجا گفت: بر اساس آمار ترددشمارها بیش از 900 هزار خودرو هم‌اکنون از 4 محور هراز، فیروزکوه، چالوس و قزوین – رشت در راه رفتن به شمال کشور هستند که همین امر موجب ایجاد بار ترافیکی سنگین در این محورها شده است.

 

وی به بازگشت مسافران اشاره کرد و افزود: تاکید می‌کنیم مسافران به هیچ وجه جمعه را برای بازگشت انتخاب نکنند و به مرور در هفته آینده بازگشت داشته باشند.

منبع: فارس
برچسب ها: ترافیک ، جاده شمال ، نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: