کد خبر: ۳۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
طی اطلاعیه ای
مرکز امور حقوقی بین المللی نهاد ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای سرقت اسناد و مدارک شعبه لاهه را تکذیب کرد.

به گزارش «آوای نشاط»، مرکز امور حقوقی بین‌المللی نهاد ریاست جمهوری در اطلاعیه‌ای با تکذیب سرقت اسناد و مدارک شعبه لاهه اعلام کرد: در بامداد چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت 97 بخشی از ساختمان اجاری محل استقرار شعبه لاهه، مورد سرقت قرار گرفته و کمی بیش از یکصدهزار یورو که برای امور جاری شعبه مورد استفاده بوده، به سرقت رفته است.

این مرکز افزوده است‌: سارق یا سارقین کار را ناتمام رها کرده و با بجاگذاشتن مقداری از وسایل خود و مقداری از وجوه سرقتی، محل را ترک کرده‌اند.

مسئولان شعبه بلافاصله پس از اطلاع مراتب را به پلیس گزارش کردند و ماموران پلیس هم در محل حضور یافتند و با بررسی تخصصی و فنی محل و آثار به جا مانده از سارقین، گزارش های لازم را تهیه نمودند و نتیجه را اعلام خواهند کرد.

ضمنا همزمان سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه نیز در جریان قرار گرفته و اقدامات لازم را انجام دادند و اوضاع تحت کنترل است.

این گزارش می‌افزاید به موجب بررسی‌هایی که تاکنون انجام شده بخش بایگانی و اسناد و مدارک شعبه و نیز رایانه‌های آن مورد سرقت و دستبرد قرار نگرفته است و اخباری که در بعضی سایت‌ها در این زمینه منتشر شده مطابق با واقع نیست.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: