کد خبر: ۳۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
رئیس پلیس پایتخت به حواشی منتشر شده از دستگیری نجفی و رفتار ماموران پلیس با وی واکنش نشان داد و گفت: اگر مردم احساس می‌کنند که پلیس اشتباهی کرده است ما عذرخواهی می‌کنیم.

به گزارش آوای نشاط، برخورد توام با رأفت پلیس آگاهی با محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران و متهم پرونده قتل میترا استاد واکنش مردم در شبکه‌های مجازی را به دنبال داشت.

 

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در واکنش به حواشی بوجود آمده در پرونده نجفی اظهار داشت: آن لحظه که فیلم گرفته شد هنگامی بود که نجفی به پلیس آگاهی آورده شد و ماموران در حال بازجویی مقدماتی بودند.

 

فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام این مطلب که ما برخی انتقادات را می‌پذیریم چرا که ممکن است ماموران ما اشتباهی کرده باشند، تصریح کرد: اگر مردم احساس می‌کنند که ما اشتباهی کرده‌ایم، عذرخواهی می‌کنیم.

 

وی گفت: اینطور نیست که بگوییم ما ایرادی نداریم، ممکن است مامور ما اشتباهی کرده باشد اما سوء نیتی در کار نبوده است.

 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت به وضعیت نجفی پرداخت و خاطرنشان کرد: وی در بازداشتگاه پلیس بوده و کار تحقیقاتی در حال انجام است و پرونده از سوی دستگاه قضایی و پلیس در حال پیگیری است.

 

گفتنی است در تاریخ 7 خرداد،‌ میترا استاد همسر دوم نجفی به ضرب دو گلوله کشته شد و نجفی به عنوان متهم به قتل شناسایی و دستگیر شد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: