کد خبر: ۳۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
راهپیمایی روز قدس با حضور باشکوه ‌اقشار مختلف مردم در تمام شهرهای ‌ایران اسلامی ‌با شعار "مرگ بر اسرائیل"‌و "مرگ بر آمریکا"‌ برای رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین ‌به گوش جهانیان برگزار شد.

به گزارش آوای نشاط، با گذشت 40  سال از نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، با ابتکار تاریخ‌‌‌ساز و تعیین‌‌‌کننده حضرت امام خمینی(ره)، مسأله فلسطین و آزادی قدس شریف امروز به یک مسئله بین‌‌‌المللی و آرمان جهانی تبدیل شده ‌و موجبات وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در حمایت همه جانبه از ملت مظلوم و مسلمان فلسطین را رقم زده و از سوی دیگر رژیم صهیونیستی و جبهه حامی اشغالگری را علی رغم هیمنه پوشالی خود  بیش از هر دوره تاریخی در ضعف و استیصال قرار داده است.

روز قدس توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان یک روز رسمی برای حمایت از مردم فلسطین نامگذاری شده است. امام خمینی (ره) در پیامی خطاب به مسلمین ایران و جهان، آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامید و از مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواست برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و پشتیبانان آن به هم بپیوندند. این پیام در واکنش به حمله نیروهای اسرائیلی به مسجدالاقصی و همچنین بمباران جنوب لبنان صادر شد.

اکنون به چهلمین سالگرد انتخاب روز قدس رسیده‌ایم؛ همان روزی که بنیان‌گذار انقلاب اسلامی از عموم مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی خواسته که برای کوتاه کردن دست اسرائیل غاصب و پشتیبانان آن، به هم بپیوندند و از کلیه مسلمانان جهان دعوت کرده تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین اعلام کنند.

امروز و در چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران ملت همیشه صحنه کشو‌رمان‌ بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس به گفتمان سازش و طرح‌های مغایر با استیفای حقوق حقه ملت فلسطین "نه" گفتند و تاکید کردند گفتمان مقاومت با شتاب و اقتدار روز افزون تا برچیدن بساط اشغالگران و آزادی سرزمین مقدس به پیش می‌رود.

گزارش خبرنگاران از سراسر ایران اسلامی حکایت از حضور پرشور مردم در راهپیمایی دشمن شکن قدس از ساعات اولیه صبح دارد و با وجود اینکه ساعت شروع مراسم از ساعت 10 و در برخی شهرها ساعت 10:30 تا 11 اعلام شده بود، اما مردم از همان دقایق اولیه صبح در محل‌های تعیین شده حضور یافتند تا بار دیگر ‌با شعار "مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا" و " «نه» بزرگ جهان اسلام به «معامله قرن»" فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند و همان طور که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ‌از بین رفتن رژیم صهیونیستی در 25 سال آینده را نوید دادند، اعلام کنند هر روز که می‌گذرد یک روز از عمر رژیم صهیونیستی کم خواهد شد ‌و ان‌شاالله با پای کار آمدن همه مسلمانان، رژیم صهیونیستی کمتر از 25 سال آینده از بین خواهد رفت.

 

کدام مسئولان در راهپیمایی حضور یافتند؟

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز مقارن با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان در تهران و سراسر کشور از ساعت ۱۰ صبح از مسیرهای اعلام شده برگزار شد.

 

این مراسم با حضور وسیع طیف‌های مختلف مردم تهران که با شعارهای خود حمایت از حقوق ملت فلسطین، محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس و رد معامله قرن را سر می‌دادند، برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین از جمله مسئولانی هستند که در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران شرکت کردند.

همچنین اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به خیل عظیم راهپیمایان امروز پیوسته‌اند.

همچنین سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی حضرت بقیه‌الله، سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، سردار محمد رضا یزدی، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و امیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش از دیگر چهره‌های شرکت‌کننده در راهپیمایی مردم تهران در روز جهانی قدس هستند.

حضور باشکوه و معنادار مردم کردستان در راهپیمایی روز قدس

راهپیمایی روز قدس با حضور باشکوه ‌اقشار مختلف مردم در سراسر استان کردستان ‌با شعار "مرگ بر اسرائیل"‌و "مرگ بر آمریکا"‌ برای رساندن فریاد مظلومیت مردم فلسطین ‌به گوش جهانیان برگزار شد.

مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار شد؛ امروز مردم مومن، انقلابی و روزه‌دار کرستان اعم از شیعه و سنی، عاشقانه و لبیک‌گویان به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی «ندای آزادی قدس» را سر دادند و همگام با ملت‌های آزاده و آزادی‌خواه جهان به یاری ملت مظلوم فلسطین آمدند.

در مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس، مردم انقلابی و همیشه در صحنه کردستان اعم از پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و سنی، دانش‌آموزان و دانشجویان، روحانی و بازاری، نیروهای نظامی و انتظامی، فرهنگیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارمندان، کارگران و اقشار مختلف مردم با حضور گسترده بار دیگر به صحنه آمدند و با شعارها و فریادهای استکبارستیز خود همچون «مرگ بر آمریکا؛ مرگ بر اسرائیل؛ ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای» با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند و بار دیگر «وحدت، اتحاد، انسجام و همبستگی» خود را به رخ استکبار و یاوه‌گویان کشاندند.

حضور باشکوه باب‌الرضا در حمایت از آرمان شریف قدس؛ خراسان شمالی غرق در غریو «مرگ بر اسرائیل» شد‌

مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان خراسان‌شمالی با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان خراسان‌شمالی با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.

مردم روزه‌دار و مومن بجنوردی از ساعت 11 امروز با تجمع در میدان شهید این شهر، در مسیر تظاهرات روز جهانی قدس شرکت کرده و در پایان در آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه حضور یافتند.سیل جمعیت راهپیمایی کنندگان بجنوردی به حدی بود که ابتدای جمعیت در مصلای امام خمینی و انتهای آن به چهارراه امیریه و مخابرات در ابتدای مسیر راهپیمایی می‌رسید.تظاهرات کنندگان بجنوردی در این مراسم عظیم و دشمن‌شکن، با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، حقد و کینه خود را دد منشی‌های رژیم متجاوز صهیونیست و هم‌پیمانانش نشان دادند.

حضور زنان محجبه و چادری با زبان روزه در گرمای خردادی خراسان شمالی چشمگیر و تحسین برانگیز بود. کودکان و نوزادان نیز در کالسکه‌های که با پرچم فلسطین تزئین شده بود، در این راهپیمایی بی‌نظیر حضور داشتند. بنا بر اعلام منابع مطلع، راهپیمایی امروز روز قدس به نسبت سال‌های گذشته در استان خراسان‌شمالی از شور و استقبال کم‌نظیری برخوردار بود و مردم استان باب‌الرضا(ع) در لبیک به ندای امام خامنه‌ای سنگ تمام گذاشتند.گزارش‌ها حاکی است حضور مردم استان در بیش از 25 شهرستان٬ شهر و روستای استان نیز زائد الوصف و دیدنی بوده‌ است.

حضور دیدنی مردم مردم ‌42 شهر آذربایجان غربی در راهپیمایی روز قدس

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس در 42 شهر آذربایجان غربی برگزار شد.امروز در آخرین جمعه ماه رمضان مردم روزه دار شهرستان‌های هفده‌گانه آذربایجان غربی در 42 شهر این استان برای جامه عمل پوشاندن به یکی از مهم‌ترین آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به خیابان ها آمده و شعارهای ضد‌استکباری سردادند.

هم‌اینک راهپیمایان روز جهانی قدس مسیرهای از پیش اعلام شده را به سمت مصلاها و مساجد محل برگزاری آخرین نماز جمعه ماه رمضان طی کرده و با شعارهای ضد صهیونیستی از جنایات رژیم اشغالگر قدس ابراز انزجار می کنند.

حضور باشکوه مردم اردبیل در راهپیمایی روز قدس/طنین ‌فریاد انزجار از استکبار‌

راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» مردم دارالارشاد اردبیل همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در استان اردبیل برگزار شد.

راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» مردم دارالارشاد اردبیل همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در استان اردبیل برگزار شد و مردم استان اردبیل با خروش انقلابی خود بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار و نفرت خود را نسبت به رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کنند.

امروز مردم همیشه در صحنه اردبیل برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر فریاد «مرگ بر اسرائیل» را در سراسر استان طنین‌انداز کنند.

بانگ "القدس‌لنا" در دیار نخل و بلوط طنین‌انداز شد‌

بانگ رسا القدس لنا با حضور پرشور مردم ولایتمدار در شهرهای مختلف خوزستان آغاز شد.‌‌همزمان با سراسر کشور  بانگ رسا القدس لنا با حضور پر شور مردم ولایت مدار خوزستان در تمامی شهرهای این استان طنین‌انداز شد. 

مردم استان خوزستان با زبان روزه لبیک گویان به ندای حق امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس صحنه‌ای ماندگار برای نقش بر آب کردن نقشه‌های شوم دشمنان اسلام همچنین دفاع از مردم مظلوم فلسطین را در تاریخ ثبت کردند.

طنین فریاد «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» مرزداران ایلامی برفراز مرزها

مرزداران و ولایت‌مداران ایلامی در کنار مرزهای عزت و شرف، راهپیمایی روز جهانی قدس را با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از خیابان آیت الله حیدری آغاز کردند.

در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان پیش ازظهر امروز مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کنار مرزهای عزت و شرف با حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایلام با فریادهای ضد صهیونیستی و ضد استکباری آغاز شد.راهپیمایی کنندگان ایلامی در روز جهانی قدس ایلام، در حالیکه امام جمعه، استاندار، خانواده معظم شهداء پیشاپیش راهپیمایان در حرکت هستند با شعارهای، از دشمنان ایران ما خواهشی نداریم، با غاصب فلسطین ما سازشی نداریم - مانند رهبر خود آزاده ایم آزاده، برای محو دشمن آماده‌ایم آماده - خطّ ولیّ فقیه خط سیاست ماست، نبرد با اسرائیل درک صلابت ماست - رهایی فلسطین همیشه در فکر ماست، نابودی اسرائیل زیباترین ذکر ماست، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود خائن مسیر راهپیمایی تا مصلی جمعه طی می‌کنند.

راهپیمایی بزرگ روز قدس در 25 نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی آغاز شد

راهپیمایی بزرگ و مردمی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از دقایقی پیش در بیش از 25 نقطه شهری و روستایی خراسان‌شمالی آغاز شد.

راهپیمایی بزرگ و مردمی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از دقایقی پیش در شهرهای خراسان‌شمالی آغاز شد.
بر اساس این گزارش مردم بجنورد در اقشار و قومیت‌های مختلف و با پرچم‌های رنگارنگ ایران و فلسطین، از ساعت 11 از میدان شهید راهپیمایی خود را آغاز می‌کنند.

روزه‌داران آذربایجان شرقی به صف شدند/سردادن فریادهایی برای رهایی فلسطین

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی نیز با محوریت حمایت از قبله اول مسلمانان آغاز شد. مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس سال 1398 صبح امروز مصادف با آخرین جمعه رمضان 1440 در شهرستان های آذربایجان شرقی و مسیرهای منتهی به میعادگاه‌های نماز جمعه در حال برگزاری است.

شعار محوری روز جهانی قدس سال 98 «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» اعلام شد. در مراسم راهپیمایی روز قدس در استان آذربایجان شرقی که هم زمان با سراسر کشور آغاز شده است، شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در میان راهپیمایی کنندگان طنین انداز است.

فرزندان میرزاکوچک جنگلی برای آزادی قدس به‌پا خاستند

فرزندان میرزاکوچک جنگلی قهرمان مبارزه با تعدی و اشغال، برای آزادی قدس به‌پا خاستند. فرزندان دیار سرزمین میرزاکوچک جنگلی قهرمان مبارزه با تعدی اشغال، امروز در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان براساس رسالت تاریخی خود و به دستور مولا و مقتدایشان حضرت امام خمینی(ره) و جانشین خلفش امام خامنه‌ای برای آزادی قدس شریف به‌پا خاستند.

زن و مرد، کودک و نوجوان، امروز با نیروی ایمان، ودیعه گرفته از آیین مقدس اسلام و خوی آزادگی برگرفته از نهضت عظیم حسینی عاشورا در میدان عملی نبرد با ظلم و جور و زورگویی و تعدی حاضر شدند تا بگویند هر چه در رگ‌هایمان داریم تقدیم می‌کنیم تا زنان و کودکان و ستم‌دیدگان سرزمین زیتون را رها کنیم.

غیورزنان و دلیرمردان خطه گیلان همچون سایر ایرانیان پاک‌نهاد هم اکنون در مسیرهای مختلف راهپیمایی در سراسر گیلان زمین با مشت‌های گره کرده و شعارهای حق‌طالبانه خود آزادی قدس شریف را فریاد می‌زنند و به ایادی استکبار می‌گویند که به وعده 25 ساله سرگونی رژیم اشغالگر قدس چیز زیادی باقی نمانده است.

حضور باشکوه مردم البرز در راهپیمایی روز قدس‌/طنین فریاد استکبارستیزی در حمایت از قدس

راهپیمایی روز قدس با حضور مردم روزه‌دار و استکبارستیز استان البرز با شعار ««روز جهانی قدس؛ شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» برگزار شد.

مردم خداجوی البرز با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" اقدامات سلطه ‌طلبانه استکبار را محکوم کردند.این راهپیمایی در کرج از میدان شهدا به سمت میدان توحید و سپس تا مصلی نمازجمعه کرج برگزار شد.

راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس در استان کرمانشاه آغاز شد‌

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه با حضور پرشور مردم شیعه و سنی دقایقی پیش آغاز شد.‌‌ راهپیمایی روز  قدس همزمان با سراسر کشور در شهر کرمانشاه از میدان انقلاب آغاز شد و راهپیمایان در مقابل مسجد جامع تجمع می‌کنند و حجت‌الاسلام سید مسعود معصومی‌ لاری در جمع راهپیمایان کرمانشاهی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.‌

مراسم راهپیمایی روز قدس در روانسر از مقابل بانک ملت به سمت فرمانداری، در جوانرود از میدان مولوی به سمت میدان بسیج، در پاوه از میدان شهدا به سمت مسجد جامع، در دالاهو از مسجد المهدی(عج) به سمت میدان امام خمینی(ره) و در صحنه از خیابان مولوی به سمت میدان مطهری برگزار می‌شود.

این مراسم در اسلام‌آباد غرب از میدان امام خمینی(ره) به سمت مسجد جامع و از مقابل بانک ملت به سمت فرمانداری، در کنگاور از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان آزادی و در گیلانغرب از میدان جمهوری اسلامی به سمت میدان توحید برگزار می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان سنقروکلیایی از میدان سپاه پاسداران به سمت مصلی نماز جمعه، در شهرستان قصرشیرین میدان مهدیه به سمت میدان مرزبانی، در سرپل‌ذهاب از میدان امام خمینی(ره) به سمت چهارراه احمدبن اسحاق(ره) و هرسین از میدان آزادی به سمت مصلی نماز برگزار می‌شود.

طنین فریاد «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» از کنار‌ خلیج همیشه فارس‌

مردم انقلابی و ولایت‌مدار بوشهر در کنار آبهای خلیج فارس راهپیمایی روز جهانی قدس را با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از خیابان امام خمینی(ره) بوشهر آغاز کردند. ‌‌در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان پیش ازظهر امروز مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کنار آب‌های خلیج فارس با حضور مردم انقلابی و همیشه در صحنه بوشهر با فریادهای ضد صهیونیستی و ضد استکباری آغاز شد.

مردم روزه‌دار بوشهری در زیر آفتاب سوزان  و دمای 45 درجه با خلق حماسه دیگری و با شعارهای رژیم صهیونیستی، جرثومه فساد است - آزادی فلسطین، مرهون اتحاد است ضمن حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین، انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در بوشهر در حالیکه امام جمعه، استاندار، خانواده معظم شهداء پیشاپیش راهپیمایان در حرکت هستند با شعارهای، از دشمنان ایران ما خواهشی نداریم، با غاصب فلسطین ما سازشی نداریم - مانند رهبر خود آزاده ایم آزاده، برای محو دشمن آماده‌ایم آماده - خطّ ولیّ فقیه خط سیاست ماست، نبرد با اسرائیل درک صلابت ماست - رهایی فلسطین همیشه در فکر ماست، نابودی اسرائیل زیباترین ذکر ماست، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود خائن مسیر راهپیمایی تا مصلی جمعه طی می‌کنند.

حضور پرشور مردم مازندران در راهپیمایی ‌روز قدس ‌

مردم استان علوی تبار مازندران همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی استکبارستسزی روز قدس حاضر شدند.‌راهپیمایی استکبارستیزی روز قدس مازندران از دقایقی پیش با حضور مردم شهیدپرور مازندران در 59 شهر و بخش مازندران آغاز شد.

مردم استان علوی تبار مازندران با هدف دفاع از فلسطین مظلوم در راهپیمایی روز قدس حاضر شدند و در مرکز مازندران مردم ساری از میدان شهید قاسمی تا مصلای ساری با دهان روزه دار در روز گرم راهپیمایی کردند.‌ علیرغم گرمای امروز مازندران نسبت به روزهای دیگر حضور مردم علوی تبار مازندران در راهپیمایی امروز پرشور بوده است.

طنین «مرگ بر اسرائیل» در دیار لرستان

راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس با فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» همزمان با سراسر کشور در استان لرستان آغاز شد.‌‌امروز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان جای جای استان لرستان نمایشگر خروش انقلابی مردمی بود که آمده بودند تا بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار و نفرت خود را نسبت به رژیم کودک کش اسرائیل غاصب اعلام کنند.

امروز مردم همیشه در صحنه لرستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمده تا بار دیگر فریاد «مرگ بر اسرائیل» را در سراسر استان طنین انداز کنند. آری امروز مردم مومن و روزه دار لرستان بار دیگر آمدند تا با مشت‌های گره کرده و فریاد حمایت از قدس شریف بگویند رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیست جایی در سرزمین فلسطین ندارد.

هم اکنون مردم در خرم‌آباد مرکز استان لرستان راهپیمایی پر شور خود را از میدان شهدا به سمت پل شهدا و سه‌راه اسدآبادی آغاز کرده تا از خیابان انقلاب خود را به میعادگاه نماز جمعه برسانند.

در برخی دیگر از شهرستان‌های استان از جمله پلدختر، کوهدشت، سلسله مردم روزه دار به صحنه آمده‌اند تا با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» جنایات رژیم غاصب صهیونیست را محکوم کنند در سایر شهرستان‌ها از  قبیل بروجرد، ازنا، الیگودرز، دورود، دلفان، دوره چگنی و رومشکان نیز راهپیمایی روز قدس تا دقایق و ساعاتی دیگر آغاز می‌شود.

 

راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس در تبریز آغاز شد

 

راهپیمایی روز جهانی قدس در صبح آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در تبریز آغاز شد. مردم همیشه در صحنه تبریز در مسیرهای 8 گانه در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی جمعه آخر ماه مبارک رمضان حضور یافته و یکصدا آزادی قدس را فریاد می‌زنند.‌

امروز مردم روزه‌دار تبریز همزمان با مردم سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند تا نشان دهند آزادخواهی را به تأسی از مولایشان امام حسین(ع) یدک می‌کشند و امید دارند تا با یاری مظلومان فلسطینی نور امید در دل خواهران و برادران دینی خود بدمند و نشان دهند استقامت ظلم و جور از خانه عنکبوت هم ضعیف‌تر است و مستکبران عالم در نهایت چاره‌ای جز کُرنش و پذیرش ضعف خود در مقابل اراده ملت‌های آزادیخواه را ندارند.

آغاز حماسه را‌هپیمایی قدس در سمنان/ طنین فریاد «مرگ بر اسرائیل» در 48 شهر و روستای دیار قومس‌

راهپیمایی گسترده مردم استان سمنان در روز قدس هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد و طنین فریادهای «مرگ بر اسرائیل» در 48 شهر و روستای این استان لرزه بر اندام غاصبان صهیونیستی قدس شریف انداخت.

مردم 20 شهر و 28 روستای استان سمنان از دقایقی پیش با حضور در مکان‌های اعلام شده برای راهپیمایی روز قدس، حمایت قاطعانه خود را از ملت مظلوم فلسطین باری دیگر اعلام کردند.پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در دستان راهپیمایان روز قدس در استان سمنان از نکات بارز این راهپیمایی است.

حضور دشمن‌شکن مردم دارالعباده یزد در راهپیمایی روز جهانی قدس‌

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشکوه مردم یزد آغاز شد. راهپیمایی روز جهانی قدس دقایقی قبل با قرائت قرآن در میدان شهید بهشتی(ره) یزد و با حضور مردم ‌ولایت‌مدار دارالعباده آغاز شد.

پس از قرائت قرآن شرکت کنندگان در راهپیمایی اقدام به قرائت زیارت آل‌یاسین کرده و پس از آن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، آغاز گر راهپیمایی با شکوه مردم یزد است. شرکت کنندگان در مراسم پیش از شروع راهپیمایی اقدام به سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافقین و کفار سر دادند.

راهپیمایی مردم خداجوی همدان در حمایت از قدس شریف آغاز شد

راهپیمایی مردم خداجو و انقلابی همدان دقایقی پیش در حمایت از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین آغاز شد.همزمان با سراسر ایران اسلامی مردم مومن ،خداجوی و روزه دار همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در محکومیت رژیم جعلی و کودکش صهیونیستی راهپیمایی خود را آغاز کردند.

مردم همدان با حضور پرشور در لبیک به دعوت رهبری معظم انقلاب اسلامی در خیابان ها حضور پیدا کرده و با شعارهای " الله اکبر" و " مرگ بر امریکا " و " مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را نسبت به اعمال ضد بشری رژیم غاصب صهیونیسی و حامیان او اعلام کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در کاشان آغاز شد

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پر شور مردم انقلابی و آزادی‌خواه کاشان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.این مراسم در شهر کاشان از خیابان بهشتی  آغاز شده است و  مسیر راهپیمایی به طرف میدان معلم ادامه دارد.

شعار اصلی راهپیمایان روز قدس امسال، همچون سال‌های گذشته، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود و خائنین منطقه و تداوم شعار آزادی فلسطین و قدس است.

طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در استان مرکزی ‌

حماسه سازی مردم سرزمین آفتاب استان مرکزی از دقایقی پیش آغاز و شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در استان طنین انداز شد.‌‌مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان‌های استان مرکزی، سرزمین آفتاب بار دیگر به ندای رهبر خویش لبیک گفتند و با حضور در راهپیمایی روز قدس، حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

دقایقی قبل راهپیمایی روز قدس با حضور باشکوه مردم و مسئولان استان مرکزی و در اراک مرکز استان از میدان شهدا آغاز شد و راهپیمایان در آغاز راهپیمایی با سر دادن شعارهای انقلابی و ضد صهیونیستی از آرمان‌های امام عظیم‌الشان و ولایت فقیه و نظام اسلامی دفاع کردند و بر دفاع از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین تاکید کردند.

راهپیمایان اراکی همچنین با سر دادن شعارهایی انزجار و نفرت خود را از رژیم منحوس و ضدبشری صهیونیستی و استکبار جهانی اعلام کردند و بر لزوم وحدت و اتحاد مسلمین تاکید دارند. مردم شهرستان اراک از پیر و جوان و کارمند و کاسب و همه مسئولان و مردان و زنان در این اجتماع عظیم برای دفاع از وحدت امت اسلامی حضور دارند و هر لحظه بر تعداد راهپیمایان افزوده می‌شود.

راهپیمایی در شهرها و روستاهای استان مرکزی، خمین زادگاه بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی، ساوه سرزمین یاقوت‌های سرخ، محلات قطب گل و گیاه، زرندیه و دلیجان مهد کار و تلاش، فراهان و تفرش و آشتیان کهن سرزمین مفاخر، کمیجان و خنداب و شازند مراسم روز جهانی قدس را با شکوه بسیاری آغاز کردند.

راهپیمایی روز قدس در پایتخت وحدت ایران اسلامی آغاز شد

راهپیمایی روز جهانی قدس دقایقی پیش در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در زاهدان و دیگر شهرهای سرزمین نخل و آفتاب با مشارکت مردم روزه دار آغاز شد‌.

مردم مسلمان زاهدان و دیگر نقاط استان  با زبان روزه و همراه با خانواده و کودکانشان به راهپیمایی آمده اند تا حمایت قدرتمندانه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.امروز حضور پرشور مردم در راهپیمایی امید پیروزی را در دل مردم مظلوم فلسطین زنده خواهد کرد و حماسه این حضور تا ابد در صفحات تاریخ بشریت حک خواهد شد.

مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با وجود گرمای هوا در حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند چرا که این حضور سبز مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قطعا خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

مردم مسلمان ایران و جهان یک صدا آزادی قدس شریف را می‌خواهند چرا که قدس شریف قبله اول مسلمین است و همه دست به دست هم به مردم بی‌دفاع فلسطین کمک خواهند کرد تا سرزمینشان را از چنگ رژیم غاصب درآورند و بار دیگر در مسجد قدس نماز برپاکنند.

فریاد استکبار‌ستیزی مردم قزوین در راهپیمایی روز ‌قدس طنین‌انداز شد‌

روز جهانی قدس، روز عدالت‌خواهی و مبارزه با استکبار است و مردم قزوین همچون سایر استان‌های کشور امروز با حضور ‌در راهپیمایی باشکوه قدس، فریاد "مرگ بر اسرائیل" سر داده و به حمایت از مردم فلسطین برخاستند.

راهپیمایی مردم قزوین از ساعاتی قبل در مسیرهای اعلام شده آغاز و مردم به سمت محل راهپیمایی حرکت کردند تا با فریاد "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر امریکا" مشتی محکم بر دهان رژیم اشغالگر صهیونیست و جنایات استکبار جهانی کوبیده و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را به جهانیان نشان دادند.

روز قدس روز بیداری و نمایش قدرت امت اسلامی در برابر استکبار جهانی بوده و صفوف پر از جمعیت مردم از پیر و جوان تا کودک در راهپیمایی حماسه ساز ترس و لرز دشمن صهیونیستی از وحدت و قدرت مسلمانان را به دنبال خواهد داشت.

ندای رهایی"قدس شریف" در بام ایران طنین‌انداز شد

مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در آخرین روز از جمعه‌ ماه مبارک رمضان بار دیگر با آرمان‌های قدس شریف تجدید بیعت کردند‌.

مردم ولایت‌مدار و روزه‌دار استان چهارمحال و بختیاری دقایقی پیش همزمان با سراسر کشور حضور باشکوهی را در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس رقم زدند و با در دست داشتن پرچم‌های عزت و آزادی قدس شریف و فریادهای آزادی‌خواهی، همدلی، مودت و برادری خود با ملت مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در گلستان آغاز شد

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در شهرها و برخی روستاهای استان گلستان آغاز شد.‌‌همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم روزه‌دار استان گلستان از فارس و ترکمن تا کرد و لر و بلوچ، سیستانی و مازنی و شاهرودی همه و همه برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمدند.

مردم روزه‌دار با سردادن فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از جنایت‌های بیشمار و خباثت‌های استکبار و صهیونیزم جهانی نشان می‌دهند. امروز مردم استان گلستان در 41 شهر و روستا برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس در استان زنجان آغاز شد‌

راهپیمایی دشمن شکن روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم در سراسر استان و شهر زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی آغاز شد.‌مراسم راهپیمایی در شهر زنجان از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از میدان قائم آغاز شده و مردم زنجان از میدان قائم به سمت مصلی خاتم‌الانبیا (ص) با سخنرانی امیر حاتمی وزیر دفاع راهپیمایی می‌کنند.‌

راهپیمایی روز قدس در همه شهرها و دهستان‌های استان زنجان برگزار می‌شود و مردم دیار غواصان دریادل با مشت‌های گره انزجار خود را از ظلم و سمت استکبار جهانی علیه مسلمانان و به ویژه مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

راهپیمایی دشمن‌شکن مردم قم در راهپیمایی روز جهانی قدس آغاز شد‌

راهپیمایی مردم روزه‌دار و همیشه در صحنه قم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و گرامیداشت روز جهانی قدس از دقایقی قبل و همزمان با سراسر کشور آغاز شد.مردم از مسیرهای دهگانه به سمت میدان آستانه محل تجمع راهپیمایان در حال حرکت هستند تا با عبور از چهارراه شهدا، خیابان شهدا (صفائیه)، میدان جانبازان خود را به مصلای قدس برسانند.

اقشار مختلف مردم قم اعم از مرد و زن، پیر و جوان، کودک و نوجوان همه با در دست داشتن پلاکاردهایی، سکوت مجامع بین‌المللی را در مقابل خوی وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیست محکوم کرده و هم‌نوا با مسئولان خواستار پیگیری‌های بین‌المللی درباره موضوع فلسطین شدند.

مردم همیشه در صحنه قم با فریادهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "اسراییل عدوالله، آمریکا عدوالله" ضمن محکوم کردن سیاست کشورهای استکباری در قبال مردم مظلوم فلسطین، بر حمایت خود از مردم این کشور تأکید کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان‌های استان تهران آغاز شد

مردم روزه‌دار استان تهران همزمان با سراسر کشور از دقایق ابتدایی صبح امروز در مراسم روز جهانی قدس حاضر شدند و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود از اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی را به نمایش گذاشتند.شعار مراسم روز جهانی قدس امسال «روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین» است که حضور پرشور مردم در این راهپیمایی جهانی ضمن شکست مثلث آمریکایی-صهیونیستی- سعودی، عزم ملت فلسطین برای بازگشت به سرزمین‌های اشغالی و مادری خود را در مقیاس جهانی دوچندان می‌کند.

امروز مردم روزه‌دار شهرستان‌های استان تهران همزمان با مردم سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند تا نشان دهند آزادخواهی را به تأسی از مولایشان امام حسین(ع) یدک می‌کشند و امید دارند تا با یاری مظلومان فلسطینی نور امید در دل خواهران و برادران دینی خود بدمند و نشان دهند استقامت ظلم و جور از خانه عنکبوت هم ضعیف‌تر است و مستکبران عالم در نهایت چاره‌ای جز کُرنش و پذیرش ضعف خود در مقابل اراده ملت‌های آزادیخواه را ندارند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمان آغاز شد

چهلمین راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پر شور مردم انقلابی و آزادی‌خواه کرمان همزمان با سراسر کشور آغاز شد.امروز مردم مومن و روزه‌دار کرمان لبیک‌گویان به فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ندای آزادی قدس را سر دادند و همگام با ملت‌های آزاده و آزادی‌خواه جهان به یاری ملت مظلوم فلسطین آمدند.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه کرمان با فریادهای «القدس لنا» بار دیگر وحدت خود در حمایت از جوشش انقلاب سنگ و دفاع مظلومانه مجاهدان بزرگ در مقابل 70 سال ظلم و اشغال و آدم‌کشی را به نمایش گذاشتند.شور حضور مردم کرمان در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال نیز وصف‌ناپذیر است و هر لحظه بر جمعیت شرکت‌کنندگان در مسیرهای 3گانه راهپیمایی روز قدس افزوده می‌شود.

راهپیمایی روز قدس در 76 نقطه استان فارس‌ آغاز شد

مردم همیشه در صحنه استان فارس در 76 نقطه این استان در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی جمعه آخر ماه مبارک رمضان حضور یافته و یکصدا آزادی قدس را فریاد می‌زنند.‌

راهپیمایی در شهر شیراز مرکز استان فارس نیز از میدان امام حسین(ع) آغاز شده و مردم شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) این مسیر را‌ به سمت چهارراه زند، میدان شهرداری، خیابان نمازی، بولوار شهید دستغیب و حرم شاهچراغ (ع) ادامه می‌دهند.

راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس در بیرجند آغاز شد

مردم مومن و ولایتمدار بیرجند و استان خراسان جنوبی با شکوهی ماندگار برای خلق حماسه ای دیگر در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور و جهان اسلام، راهپیمایی سراسری روز قدس در شهر بیرجند آغاز کردند.

راهپیمایان روز قدس در استان خراسان  جنوبی همنوا و همصدا با مسلمانان سراسر جهان، ندای آزادی قدس شریف را سر داده‌اند و یکسره از مستکبران و ظالمان سراسر جهان برائت می‌جویند.

مردم همیشه در صحنه خراسان جنوبی از دقایقی قبل در تمامی شهرهای این استان یکصدا و متحد بیرون آمده‌اند تا در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان، آرمان آزادی قدس شریف را که یادگار امام راحل است سر دهند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان اصفهان آغاز شد

همزمان با سراسر ایران اسلامی، مردم روزه‌دار استان اصفهان راهپیمایی دشمن شکن خود در روز جهانی قدس را آغاز کردند.مردم ولایت‌مدار و بصیر استان اصفهان، بار دیگر لبیک‌گویان به ندای امام امت با حضور دشمن شکن خود حمایت‌ از آزادی‌خواهان و مبارزان فلسطینی تا آزادی کامل قدس شریف را اعلام کردند.

حضور مردم اصفهان در راهپیمایی امروز، مثال زدنی است. راهپیمایان اصفهانی در صفوف به هم فشرده و با مشت‌های گره کرده و فریادهای «الله اکبر» در مسیرهای هشت‌گانه منتهی به میدان امام (ره) در حال حرکت هستند و هر لحظه بر جمعیت شرکت‌کنندگان در مسیرهای راهپیمایی روز قدس افزوده می‌شود.

راهپیمایی سراسری روز قدس در مشهدمقدس آغاز شد

راهپیمایی سراسری روز قدس همزمان با سراسر کشور از دقایقی قبل در مشهد مقدس و استان خراسان رضوی آغاز شد.راهپیمایان روز قدس در استان خراسان رضوی همنوا و همصدا با مسلمانان سراسر جهان، ندای آزادی قدس شریف را سر داده‌اند و یکسره از مستکبران و ظالمان سراسر جهان برائت می‌جویند.مردم همیشه در صحنه خراسان رضوی از دقایقی قبل در تمامی شهرهای این استان یکصدا و متحد بیرون آمده‌اند تا در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان، آرمان آزادی قدس شریف را که یادگار امام راحل امت است سر دهند.

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه مشهدمقدس نیز از میدان 15 خرداد راهپیمایی خود را آغاز کرده‌اند و قرار است این راهپیمایی به حرم منور رضوی ختم شود. راهپیمایان روز قدس مشهد قرار است با قرائت قطعنامه این روز شریف برائت خود از مستکبران عالم را اعلام کنند.

برچسب ها: روز قدس ، راهپیمایی ، نشاط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: