کد خبر: ۳۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: ۲ نفر عامل تیراندازی و قتل یک شهروند و زخمی کردن یک نفر دیگر در شهر نیکشهر در کمتر از چهار ساعت دستگیر شدند.

به گزارش آوای نشاط، محسن گل محمدی یکشنبه شب بیان کرد: به دنبال تیراندازی و قتل و مجروح کردن ۲ نفر مقارن ظهر امروز در پمپ بنزین نیکشهر که ناشی از درگیری طائفه‌ای بود کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی ۲ نفر متهم عامل این تیراندازی و قتل را دستگیر کردند.
وی افزود: این ۲ متهم در یکی از روستا‌های نزدیک شهر مخفی شده تا با استفاده از تاریکی شب از شهرستان متواری شوند، اما پیش از این اقدام توسط نیرو‌های تلاشگر پلیس آگاهی دستگیر و بازداشت شدند.

** دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: یک نفر به علت انتقام گیری مسلحانه در جایگاه سوخت بلوار آزادی نیکشهر کشته و یک نفر زخمی شد.
گل محمدی افزود: افراد مسلح با استفاده از سلاح گرم به سمت ۲ نفر از شهروندان تیراندازی کردند که متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده یک نفر کشته شد.
وی بیان کرد: فرد زخمی نیز توسط نیرو‌های اورژانس به بیمارستان محمد رسول الله (ص) نیکشهر اعزام که حال وی وخیم گزارش شده است.
دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این تیراندازی به دلیل انتقام گیری رخ داده است.
وی ادامه داد: عاملان این تیراندازی و قتل شناسایی و دستورات لازم برای دستگیری آنان صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر تصریح کرد: دستگاه قضایی قاطعانه و با جدیت و فوریت با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه برخورد می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: در ماجرای قتل هفته گذشته در این شهرستان با تلاش و هوشیاری و اشراف اطلاعاتی یگان‌های انتظامی و امنیتی و اقدامات فنی، قاتل در کمتر از ۴۸ ساعت بازداشت شد.
گل محمدی تاکید کرد: دادستانی انقلاب اسلامی به تمامی مخلان نظم و امنیت و آسایش عمومی هشدار می‌دهد براساس قانون با اینگونه افراد قاطعانه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: