کد خبر: ۳۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: اظهارات منتسب به اینجانب در سایت رسمی فدراسیون فوتبال از قول رئیس دپارتمان داوری کاملا خلاف واقع و کذب محض است و بنده همچنان در جهت منافع استقلال و احقاق حقوق هواداران به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهم آمد.

به گزارش آوای نشاط، امیرحسین فتحی با اشاره به جلسه خود با رئیس دپارتمان داوران درباره گل پذیرفته نشده آبی پوشان در دیدار برابر صنعت نفت آبادان اظهار داشت: امروز صبح در جهت احقاق حقوق هواداران استقلال و در خصوص مردود اعلام کردن گل کاملا صحیح استقلال در مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان جلسه ای در فدراسیون فوتبال به طور جداگانه با رئیس فدراسیون فوتبال و همچنین رئیس دپارتمان داوری جلسه ای برگزار و اعتراض رسمی باشگاه را به نمایندگی از خیل عظیم هواداران فهیم و با شعور و فوتبال فهم استقلال به مقامات مربوط اعلام کردم.

وی با تکذیب ادعای رئیس دپارتمان داوران که گفته بود «امیرحسین فتحی تصمیم کمک داور و داور پشت دروازه را پذیرفت»، افزود: اظهارات منتسب به اینجانب در سایت رسمی فدراسیون فوتبال از قول داوود رفعتی کاملا خلاف واقع و کذب محض بوده و بنده همچنان در جهت منافع استقلال و احقاق حقوق هواداران به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهم آمد.

پیش از این داود رفعتی در مورد جلسه با مدیرعامل باشگاه استقلال گفته بود: بعدازظهر امروز نشستی را با حضور امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار و درخصوص اعتراضات تیم استقلال تهران درباره گلی که در دیدار برابر صنعت نفت آبادان مردود اعلام شد، صحبت کردیم. در ابتدا باید بگویم فتحی، یک چهره فوتبالی است و سالهاست که در فوتبال فعالیت می کند و برای همه ما قابل احترام است.


وی ادامه داده بود: دلایلی را که باعث مردود شدن گل استقلال در این صحنه وجود داشت و اینکه چرا کمک ‌داور و داور پشت دروازه تشخیص دادند که آن توپ اوت شده و در آن شرایط پای چپ بازیکن استقلال روی خط بود و توپ هم روی هوا قرار داشت را کاملا توضیح دادم. با توجه به اینکه فتحی سالها در فوتبال است و با این مقوله کاملا آشناست، تصمیم کمک داور و داور پشت دروازه را پذیرفت.

 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: