کد خبر: ۳۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
پوری حسینی:
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: قیمت واگذاری سرخابی ها رقمی بیشتر از ۳۰۰ میلیارد تومان سه سال پیش است ضمن اینکه برای واگذاری تمام دارایی‎ها و بدهی‎های دو باشگاه هم محاسبه می‎شوند.

به گزارش آوای نشاط، و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، میر اشرف عبدالله پوری حسینی با ابراز خرسندی از شفافیت مالی و حساب‌ها در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: انصافاً وضعیت مناسب دو باشگاه در حال حاضر برای تعیین و پرداخت بدهی‌های ناشی از مالیات و طلبکاران حقیقی و حقوقی نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست. بدهی‌ها روشن شده و کاملاً قابل محاسبه است ضمن اینکه بخش قابل توجهی از آن سه سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: مصوبه مجلس برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دارای ایراداتی است که مسیر واگذاری دو باشگاه را دچار مشکلات جدی خواهد کرد. امیدوارم در نشست‌هایی که با همکاران مجلس داریم این مشکلات با دیدگاه‌های کارشناسی رفع شود و مسیر واگذاری هموار شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: من امیدوارم مجلس برای مصوبه خود جهت خصوصی شدن دو باشگاه اصلاحیه بدهد والا مسیری خواهیم رفت که واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را به شدت دچار مشکل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ما با مدیران بورس برای واگذاری دو باشگاه جلسه داشته ایم. ابهامات خود را با رئیس و اعضای کمیسیون اصل ۴۴ مجلس در میان گذاشتیم. مسیر کارشناسی ما ادامه دارد.

پوری حسینی در مورد قیمت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: قیمت را هیأت واگذاری مشخص می‌کند ولی قطعاً بسیار بیشتر از میزان سیصد میلیارد تومان سه سال قبل است. ما باشگاه را با دارایی و بدهی آن می‌فروشیم.

انتهای پیام/

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: