کد خبر: ۳۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
نعمتی در جمع خبرنگاران:
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: رفت و آمدهای آمریکا در منطقه موضوع جدیدی نیست و همیشه بوده است.

به گزارش آوای نشاط، بهروز نعمتی در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه غیرعلنی مجلس، گفت: با توجه به انتصاب سردار سلامی به عنوان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان به دنبال آن بودند که ارتباطاتی را با فرمانده جدید سپاه داشته باشند.

وی گفت: ابتدا قرار بود که فراکسیون‌های مجلس جلساتی با فرمانده سپاه پاسداران داشته باشند اما در نهایت قرار بر این شد که سردار سلامی در مجلس حضور یابد و دیداری بین نمایندگان و فرمانده سپاه صورت گیرد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه در این جلسه موضوعات متعددی مطرح شد، تصریح کرد: در وهله اول مباحثی درباره همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با نمایندگان مطرح شد و سپس موضوعاتی پیرامون نیازمندی‌هایی که سپاه از لحاظ تقنینی و هزینه‌ای دارد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نعمتی با بیان اینکه در این جلسه درباره بسیج و کمک‌های این نهاد برای حل مشکلات داخلی کشور مباحثی مطرح شد، گفت: همچنین سردار سلامی تحلیلی از شرایط منطقه و جنگ روانی که آمریکایی‌ها در منطقه به راه انداخته اند ارائه کرد و ۵ نفر از نمایندگان هم در این جلسه صحبت کردند.

وی تصریح کرد: همچنین در این جلسه بیان شد که رفت و آمدهای آمریکایی‌ها در منطقه موضوع جدیدی نیست و همواره این مسئله بوده است.

نعمتی با اشاره به نشست مشترک امروز مجلس با رئیس قوه قضائیه گفت: پس از انتصاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه به دنبال آن بودیم که این نشست مشترک را برگزار کنیم و بر این اساس، این دیدار از ساعت ۱۷ تا ۱۹ امروز در محل قوه قضائیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: