کد خبر: ۳۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
سلطانی‌فر:
وزیر ورزش و جوانان گفت: روز افتتاح فراز و نقطه عطف تاریخی در ورزش کشور خواهد بود امیدواریم با استمرار این کار در مراحل مختلف موزه را نوآوری کنیم.

به گزارش آوای نشاط، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه اهدای مدال ورزشکاران به موزه ورزش گفت: با هماهنگی‌ خوبی که بین کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک و تمام فدراسیون‌های ورزشی انجام شد بعد از چند دهه این آرزوی بزرگ خانواده ورزش ظرف چند هفته آینده افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: این آرزوی دیرینه ورزش به زودی تحقق پیدا خواهد کرد. امروز چندین نسل از ورزشکاران ما حضور داشتند. قهرمانان چند دهه گذشته از محمد نصیری در وزنه برداری گرفته تا احسان حدادی، نجمه خدمتی و حامد حدادیی، روسای فدراسیون ها و پیشکسوتان همه حضور داشتند و در فضایی دوستانه که در این سالها کسب کرده بودند تقدیم موزه ورزش کردند تا در معرض دید عموم قرار گیرد و نسل های آینده هم بتوانند به این افتخارات ببالند تا نسبت به آنچه در گذشته داشتند، غرور کنند. اتفاق ویژه‌ای در حال شکل گیری است و روز افتتاح فراز و نقطه عطف تاریخی در ورزش کشور خواهد بود امیدواریم با استمرار این کار در مراحل مختلف موزه را نوآوری کنیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوص گفت: برای چندمین بار تاکید می کنم این دولت و وزارت ورزش برای این کار مصمم است. با تمهیداتی که انجام شده کار توسط سازمان خصوصی سازی، سازمان بورس و فرا بورس، دیوان محاسبات و وزارت ورزش در حال پیگیری و انجام است.

سلطانی‌فر تصریح کرد: گزارشات لازم تهیه شده است. تاکید کردیم کارگروه ویژه‌ای تشکیل شود که نماینده وزارت ورزش، سازمان خصوصی سازی، سازمان بورس و فرا بورس و دیوان محاسبات به صورت مستمر با هم در ارتباط هستند و امرو را پیگیری می‌کنند. تمام اقدامات لازم و اولیه انجام شده و امیدواریم تا پایان سال ۹۸ حتما به این مهم دست پیدا کنیم تا با تقویت آنها و پرداختن به فوتبال پایه و فعال کردن بخش‌های مختلف روند رو به رشد خودشان را طی کنند و در لیگ قهرمانان آسیا هم بتوانند بدرخشند.

وی درباره حمایت‌های وزارت ورزش از رشته های المپیکی عنوان کرد: حدود یک سال و نیم قبل ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک با حضور روسای فدراسیون‌های ورزش مختلف تشکیل شده و تمام مسابقات مهم را در این راستا رصد کردیم تا با پایش دقیق به بیشترین سهمیه المپیک برسیم و حضوری مقتدرانه داشته باشیم. هر ورزشکاری نمی تواند به راحتی پا به المپیک بگذارد و ابتدا باید سهمیه کسب کند.

سلطانی‌فر درباره برگزاری انتخابات فدراسیون‌های بدون رئیس تصریح کرد: برای تمام فدراسیون‌هایی که دوران ریاست آنها به اتمام رسیده سرپرست تعیین شده تا مراحل برگزاری انتخابات را فراهم کنند و وقتی این کار انجام شد در اولین فرصت انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: