کد خبر: ۳۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
باشگاه نساجی مازندران پس از حواشی اخیر که پیرامون آنها ایجاد شد، به دنبال جاسوسی هستند که اخبار تیم را به بیرون درز می‌دهد.

به گزارش آوای نشاط، سپیدرود رشت در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل خود به مصاف نساجی مازندران می‌رود تا امیدهای خود برای بقا در لیگ برتر را حفظ کند.

نزدیکی سپیدرودی‌ها به باشگاه مازندرانی نساجی باعث شده تا حواشی زیادی پیرامون نساجی‌چی‌ها به وجود بیاید که از آن جمله می‌توان به جریمه 10 درصدی بازیکنان و سفر زمینی به رشت اشاره کرد.

در همین راستا محمد کاظمی قائم‌مقام باشگاه نساجی اعلام کرده یک نفر از داخل تیم اخبار کذب را به بیرون درز می‌دهد و به دنبال آن جاسوس هستند.

کاظمی گفته: «اطمینان داریم یکی از افراد تیم این اخبار کذب را در اختیار این رسانه قرار می‌دهد و اگر تاکنون هم سکوت کردیم به این دلیل بود که جو تیم آشفته نشود اما به‌نظر می‌رسد دوستان قصد ندارند دست از کارهای غیراخلاقی که از بازی مقابل استقلال شروع کردند، بردارند و همه هدف‌شان قرار دادن مردم مقابل باشگاه و به‌خصوص مالک آن است به همین دلیل طی صحبتی که با آقای صنیعی‌فر یکی از مالکان و رئیس هیئت مدیره باشگاه داشتم، حتماً از طریق واحد حقوقی باشگاه این مسئله ریشه‌دار را پیگیری می‌کنیم تا مردم بفهمند پشت این بازی کثیف چه کسانی هستند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: