کد خبر: ۳۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۰
عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: تا ۱۰ روز آینده سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب و معرفی خواهد شد.

به گزارش آوای نشاط، محمود شیعی پس از پیروزی 3 بر 2 پیکان برابر پارس‌جنوبی‌ جم در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و اظهار داشت: ما باید هفته به هفته بهتر شویم و خوشبختانه روند خوبی داریم. 

وی درمورد ادامه همکاری با فرکی برای فصل آینده خاطرنشان کرد: قرارداد فرکی با پیکان یک سال و نیمه است و به این ترتیب وی فصل آینده هم در پیکان خواهد بود. با همان سیاستی که داشتیم و با جلالی رفتار کردیم با فرکی ادامه خواهیم داد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص انتخاب سرمربی تیم ملی تصریح کرد: تمام اسامی که اعلام می‌شود هم درست و هم غلط است. در آخرین جلسه‌ای که داشتیم تاج گزارش کاملی درخصوص انتخاب سرمربی به اعضا داد. وی نام کاندیدا را اعلام کرد و گزارشی از روند مذاکرات با آنها مطرح کرد. فکر می‌کنم تا 10 روز آینده سرمربی تیم ملی انتخاب و معرفی شود. 

وی درخصوص منابع مالی برای جذب سرمربی، گفت: منابع مالی را نمی‌توانم بگویم، اما وزارت ورزش نمی‌تواند در این بخش کمکی به ما بکند. 

شیعی درمورد کاندیدای نشستن روی نمیکت تیم ملی فوتبال، گفت: چند کاندیدا معرفی شده‌اند که برانکو در بین آنها نیست. درمورد دایی هم نمی‌توانم توضیحی بدهم.

وی درمورد بدهی فدراسیون به کی‌روش اظهار داشت: این موضوع هم در حال حل شدن است. از طریق مالزی پیگیر هستیم و به زودی حل خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: