کد خبر: ۳۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
آیت الله ممدوحی در گفت‌وگو با نشاط:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: برخلاف نظر حقوق‌دان‌‌های برجسته جهان که هر انقلابی پس از گذشت مدت زمان طولانی به مرور‌ فرسوده می‌شود و از بین می‌رود، انقلاب اسلامی ایران درست، نقطه مقابل نظریات آن‌ها است.
 
آیت‌الله حسن ممدوحی عضو سابق مجلس خبرگان رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌و‌گو با خبرنگار آوای نشاط با اشاره به مهم‌ترین شاخص های انقلاب اسلامی در چهل سالگی آن اظهار داشت: برخلاف نظر حقوق‌دان‌‌های برجسته جهان که هر انقلابی پس از گذشت مدت زمان طولانی به مرور‌ فرسوده می‌شود و از بین می‌رود، انقلاب اسلامی ایران درست، نقطه مقابل نظریات آن‌ها است؛ از این رو می‌توان گفت انقلابی که مبتنی بر خدا و مردم باشد، تا زمانی که مردم راه نزدیکی به خدا را در پیش می‌گیرند، خدا هم آنها را همراهی ‌می‌کنند.

وی تصریح کرد: تمام این دلایل نشان می‌دهد که خداوند‌ متعال همراه ملت شریف ایران و انقلاب اسلامی است و اگر این همراهی نبود می‌توان گفت، حرف دشمنان انقلاب اسلامی ایران درست بود.

نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان با اشاره به توفیقات کسب شده در آستانه چهلمین سالگرد جمهوری اسلامی ایران، بر پیشرفت های کشورمان در زمینه های رسانه و اطلاعات، پزشکی، فرهنگ اسلامی و ... تاکید کرد.

آیت الله ممدوحی در پایان با بیان اینکه اهداف اولیه انقلاب اسلامی ایران تا حدود بسیار زیادی، محقق شده است گفت: ما برای رسیدن به اهداف کلی جمهوری اسلامی ایران، راه طولانی در پیش داریم و باید در تک تک این مسائل ورود پیدا کرد تا انشالله بتوانیم به دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی برسیم.
 
گفتگو از مریم عاقلی 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مصاحبه ، ممدوحی ، عاقلی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: