کد خبر: ۳۲۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
«فیسبوک» اعلام کرد که «جنیفر نیوزتید» مشاور حقوقی وزارت خارجه آمریکا را به عنوان مشاور ارشد حقوقی خود تعیین کرده است.

به گزارش آوای نشاط، شرکت آمریکایی «فیس بوک» از انتصاب یک مقام ارشد وزارت خارجه این کشور به عنوان «مشاور ارشد حقوقی» خود خبر داد.

فیسبوک که دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا است و بنا بر برخی گزارش‌ها بزرگترین شبکه اجتماعی در دنیا است، درباره انتصاب «مشاور ارشد حقوقی» خود بیانیه‌ای منتشر کرد، مشاوری که کارش نظارت بر مسائل حقوقی مربوط به عملکرد جهانی این شرکت است.  

در این بیانیه آمده که «جنیفر نیوزتید» مشاور حقوقی وزارت خارجه آمریکا به عنوان مشاور ارشد حقوقی فیس بوک تعیین شده و جایگزین «کالین استرچ» مشاور ارشد حقوقی کنونی فیس بوک می‌شود. استرچ تابستان رسما از سمت خود کنار می‌رود.

خانم نیوزتید از اول ژانویه ۲۰۱۸ مشاور حقوقی وزارت خارجه آمریکا بوده است. او در دولت «جورج بوش پسر»، قائم مقام ارشد دادستان کل و مشاور حقوقی کاخ سفید بود.

حضور این مقام ارشد در فیسبوک در حالی صورت می‌گیرد که پیش از این درباره ارتباطات این شرکت با نهادهای اطلاعاتی آمریکا و نقض حریم خصوصی کاربران گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای بسیاری صورت گرفته است.

برخی دیگر از گزارش‌ها هم نشان می‌دهد فیسبوک از ابتدای راه‌اندازی به یک ابزار مهم جاسوسی تبدیل شده و در چارچوب خواسته‌ها و اهداف رژیم صهیونیستی گام بر می‌دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: