کد خبر: ۳۲۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
گروه‌های فلسطینی بر مخالفت خود با هرگونه مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

به گزارش آوای نشاط، گروه‌های ملی و اسلامی در استان رام‌الله و البیره واقع در کرانه باختری اشغالی بر مخالفت خود با هرگونه سازوکار یا تلاش و یا پیشنهاد برای بازگشت به مذاکرات دوجانبه مستقیم یا غیرمستقیم با رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

این گروه‌‌ها از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند که تصمیمات مجلس ملی و شورای مرکزی سازمان آزادیبخش را اجرا و هرگونه حل‌وفصل و یا روند سیاسی در سایه سیاست‌های رژیم صهیونیستی را رد کنند.

گروه‌های ملی و اسلامی در رام‌الله و البیره همچنین از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستند که مسئله ملی را به سازمان ملل متحد ارجاع داده و برای جلب حمایت‌های بین‌المللی از ملت فلسطین تا پایان یافتن اشغالگری اسرائیل و احقاق کامل حقوق فلسطینیان تلاش کند.

این گروه‌‌ها خواستار مشارکت گسترده فلسطینیان در فعالیت‌های اعلام همبستگی با اسرا و ادامه جنبش مردمی از جمله برگزاری تحصن‌ها در مقابل مقرهای صلیب سرخ و در مراکز شهرها شدند.

گروه‌های ملی و اسلامی در رام‌الله و البیره جمعه آینده را روز تشدید فعالیت‌های میدانی در تمام نقاط تماس با نیروهای رژیم صهیونیستی و توسعه فعالیت‌ها در مخالفت با معامله قرن شدند.

طرح موسوم به «معامله قرن» که از سوی آمریکا برای پایان دادن به منازعه بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها مطرح شده، به‌دنبال حذف همیشگی بازگشت آوارگان فلسطینی (مطابق آمار 6 میلیون) به سرزمین خود و اسکان آن‌ها در «وطن جایگزین» است. به‌رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی رئیس جمهوری آمریکا و انتقال سفارت این کشور از تل‌آویو به شهر قدس در این راستا انجام شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: