کد خبر: ۳۲۰۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
مدیرعامل شرکت هوایی فرودگاه پیام استان البرز گفت: نخستین هواپیمای حاوی گوشت قرمز در سال جدید به وزن 41 تن در فرودگاه پیام به زمین نشست.

به گزارش آوای نشاط، نادر ثناگو مطلق امروز در جمع خبرنگاران از نشستن هواپیمای حامل گوشت قرمز در فرودگاه پیام مستقر در البرز خبر داد و اظهار داشت: این هواپیمای بوئینگ 747 هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به وزن 41 تن از کشور قزاقستان به ایران پرواز داشته است.

وی با بیان اینکه این محموله نخستین پرواز مربوط به واردات گوشت در سال 98 قلمداد می شود، اظهار کرد: همچنین محموله دیگر گوشت گرم گوسفندی به میزان تقریبی 70 تن، امشب از مبدأ تاراز قزاقستان وارد فرودگاه پیام می شود.

مدیرعامل شرکت خدمات هوایی فرودگاه پیام ادامه داد: سال گذشته یک هزار و 306 تن محموله شامل گوشت گرم و هلی کوپتر به فرودگاه پیام البرز وارد و حدود دو و نیم تن نهال سیب نیز از طریق این فرودگاه صادر شده است.

ثناگو با بیان اینکه 33 محموله حاوی گوشت گرم گوسفندی وارداتی در سال 97 در فرودگاه بین‌المللی پیام به زمین نشست، گفت: با توجه به ظرفیت های بالای منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام البرز، این فرودگاه نیز آمادگی افزایش صادرات به تمام نقاط جهان را دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: