کد خبر: ۳۲۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳
در روزهای پایانی سال ۹۷ صورت گرفت:
مرکز ارتباط ملت در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ با پاسخ به حجم زیادی تماس، یک رکورد بی سابقه را در این روزها به ثبت رساند.
به گزارش آوای نشاط، به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته بالغ بر ۸ هزار تماس موفق در یک روز با مرکز ارتباط ملت صورت گرفته که کارشناسان این مرکز به بیش از ۹۷ درصد این تماس ها پاسخ دادند و  این امر نشان دهنده موفقیت در بهینه سازی مرکز ارتباط ملت دارد.
بر اساس این گزارش، با همت و تلاش و پشتکار کارشناسان مرکز ارتباط ملت، در اغلب روزهای سال ۱۳۹۷ این مرکز به بیش از ۹۵  درصد از تماس های ورودی پاسخگو بوده است.
مرکز ارتباط ملت مجموعه ای ۲۴ ساعته است که در تمام روزهای سال به سوالات مشتریان بانک ملت از راه های مختلف ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و .. پاسخ می دهد.
رکورد شکنی مرکز ارتباط ملت در پاسخگویی به مشتریان
این گزارش می افزاید، موفقیت این مرکز در پاسخگویی به حجم بالای تماس ها در روزهای پایانی سال ناشی از راهبری مناسب از سوی روابط عمومی، به روز بودن زیرساخت های پیاده سازی شده از سوی شرکت مهندسی نرم افزار شقایق در مرکز ارتباط ملت و همکاری های مناسب این شرکت، همکاری های بخش فناوری اطلاعات بانک ملت وعملکرد مطلوب کارشناسان این مرکز بوده است.
 
انتهای پیام/
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: