کد خبر: ۳۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
رئیس ستاد فرماندهی کل نیروهای ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا، شرق آفریقا و آسیای مرکزی (سنتکام) که به لیست تروریستی ایران وارد شده، در سفر به ریاض با ولی‌عهد عربستان سعودی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

به گزارش آوای نشاط، فرمانده نیروهای ارتش آمریکا در منطقه  غرب آسیا در ادامه دیدارهای منطقه‌ای خود در ریاض با «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی دیدار کرد.

طبق گزارش «رویترز»، «محمد بن سلمان» ولی‌عهد عربستان سعودی با ژنرال «کنت مک کنزی» فرمانده سنتکام که اخیرا در اقدام تلافی جویانه ایران به عنوان تروریست شناخته شده، دیدار و درباره مسائل مختلف رایزنی کرده است.

خبرگزاری دولتی عربستان سعودی (واس)  خبر داده که بن سلمان و مک کنزی روابط دوجانبه عربستان سعودی و آمریکا و آخرین تحولات منطقه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

این دیدار بعد از ملاقات دوجانبه روز دوشنبه (دیروز) ملک سلمان شاه عربستان سعودی با فرمانده نظامیان تروریست آمریکایی انجام شد.

به دنبال اقدام ضد ایرانی آمریکا در «تروریستی» خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ایران ستاد فرماندهی کل نیروهای ارتش آمریکا در منطقه غرب آسیا، شرق آفریقا و آسیای مرکزی موسوم به سنتکام را تروریستی شناخته است.

فرمانده سنتکام بعد از تروریستی شناخته شدن در ایران، در سفر به بغداد و دوحه، با رئیس‌جمهور عراق و امیر قطر دیدار کرده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: